عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شیلنگ و آدرس shilang123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 8
:: بازدید سال : 16
:: بازدید کلی : 91

RSS

Powered By
loxblog.Com

شیلنگ سمپاش
چهار شنبه 15 دی 1400 ساعت 21:15 | بازدید : 3 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ سمپاش
به علت قیمت بالای اکثر انواع شیلنگ ، در بسیاری از موارد از شیلنگ سمپاش به عنوان وسیله ای برای شستشو نیز استفاده میشود . در اماکنی نظیر کارخانه ها ، مرغداری ها و مکانهایی که مساحت قابل توجهی دارد این وسیله به منظور شستشوی محیط موزد استفاده قرار می گیرد .
اصلی ترین کاربرد شیلنگ سمپاش در کشاورزی و باغبانی و به منظور پاشش سموم شیمیایی و در برخی موارد کودهایی که به صورت محلول پاشی مورد استفاده گیاه قرار می گیرد ، می باشد .
موارد مصرف شیلنگ سمپاش تنها به نمونه های ذکر شده خلاصه نمیگردد . حتی در مواردی نظیر معادن و غواصی نیز این وسیله به عنوان یکی از تجهیزات کاربرد فراوانی دارد .

شیلنگ سمپاش

ویژگی هایی شیلنگ سمپاش

از جمله ویژگیهای کاربردی انواع شیلنگ سمپاش ، خاصیت فنری بودن یا رفت و برگشتی آن می باشد که این نیز یکی از ویژگیهای مهم در انتخاب آن می باشد . جنس این نوع شیلنگ نیز عموما PVC بوده و به صورت شیلنگهای چند لایه و تک لایه تهیه و تولید می گردد .
میتوان گفت یکی از مهمترین شرایط و ویژگی این وسیله، خاصیت انعطاف پذیری یا به عبارت ساده تر ، خاصیت ارتجاعی بودن آن می باشد که بتواند به راحتی در محیطهای مختلف با شرایط گوناگون به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد . از طرفی باید دارای استحکام لازم برای کاربردهای مختلف باشد که به راحتی پاره نشود . در واقع خاصیت انعطاف پذیری رابطه مستقیمی با استحکام آن دارد و انعطاف پذیری این نوع از شیلنگها سبب مستحکم بودن آنها نیز می گردد.خندهچشمکزبان درازی
همچنین شیلنگ سمپاش باید سبک وزن بوده و دارای میزان مقاومت بالایی در برابر انواع مواد شیمیایی باشد . چون همانطور که از نام آن پیداست ، این نوع از شیلنگها مرتب در تماس با انواع سموم شیمیایی بوده و در صورتی که مقاومت انها در برابر این مواد زیاد نباشد ، به راحتی دچار خوردگی و سوراخ شدن می گردند .
همچنین تحمل فشار نیز از ویژگیهای این وسیله می باشد و برخی از انواع آن بصورت فشار قوی تهیه و تولید می گردند . و معمولا به صورت رولی در متراژها مختلف در دسترس مصرف کنندگان این کالا قرار می گیرد .

خرید شیلنگ سمپاش

شما عزیزان می توانید برای خرید انلاین یا حضوری شیلنگ سمپاش به وبسایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت شیلنگ سمپاش

برای اطلاع از قیمت انواع شیلنگ سممپاش به وبسایت کندوهیدرولیک مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: شیلنگ سمپاش , خرید شیلنگ سمپاش , قیمت شیلنگ سمپاش , فروش شیلنگ سمپاش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ سیلیکونی
یک شنبه 12 دی 1400 ساعت 14:34 | بازدید : 3 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

سیلیکون چیست؟

سیلیکون‌ها ترکیباتی مصنوعی هستند با تنوع زیاد در شکل و کاربرد، معمولا مقاوم در برار حرارت و لاستیکی شکل هستند. سیلیکون‌ها پلیمرهایی مصنوعی هستند که عمدتا از ترکیب سیلیسیم، کربن هیدروژن و اکسیژن به دست می‌آیند.

سیلیکون‌ها انواع و کاربردهای متفاوتی دارند. سیلیکون نسوز انواع مختلفی دارد مانند ورق سیلیکون نسوز، پارچه سیلیکون نسوز، انواع شیلنگ سیلیکونی نسوز، سیلیکون اسفنجی، مفتول سیلیکون نسوز را دارد.

شیلنگ سیلیکونی چیست؟

شیلنگ سیلیکونی از مواد درجه یک سیلیکون ۱۰۰ درصد خالص ساخته می‌شود. این شیلنگ‌ها بیشتر به صورت شفاف یا شیری رنگ شفاف، بی بو و بی مزه و فاقد هرگونه مواد سمی است و قادر به تحمل دماهای بالا در بازه ۱۰۰- تا ۲۵۰+ درجه سانتیگراد هستند.

شیلنگ سیلیکونی

ویژگی‌های شیلنگ سیلیکونی:زبان درازی

۱ – مقاومت در برابر دمای بالا و دمای پایین

۲- عملکرد بصورت عایق الکتریکی قوی

۳- مقاوم در برابر پارگی و ترکیدن آن

۴- مقاوم در مقابل اشعه ماوراء بنفش

۵- شفافیت بالا

۶- انعطاف‌پذیری عالی و بدون تغییر شکل در طی طول عمر مفید

۷- شیلنگ سیلیکونی کیفیت بالا به هیچ عنوان فرسوده و جنس آن سخت و شکننده نمی‌شود.

۸- شیلنگ سیلیکون نسوز به علت شعاع خمش بالا یا قدرت خمیدگی برای محیط‌هایی که دسترسی در آنها دشوار هست بسیار مناسب است.

۹- شیلنگ سیلیکونی در دماهای بسیار بالاتر از دمای زندگی میکروب‌ها و قارچ‌ها مقاومت نشان داده است.

۱۰- شیلنگ سیلیکونی عالی برای کارکردهای فشار پایین

۱۱- انعطاف پذیری در دماهای پایین تقریبا تا -۶۰ درجه سانتیگراد، فرمولاسیون ویژه تقریبا تا -۹۰ درجه سانتی گراد.

۱۲- مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی

۱۳- بدون هیچ گونه جذب مایعات

۱۴- بازدارنده شعله یا ضد شعله بودن شیلنگ سیلیکونی نسوز

۱۵- نرم‌تر از لوله‌های خلاء استاندارد

کاربرد شیلنگ سیلیکونی

در ادامه کاربردهای شیلنگ سیلیکونی به صورت مختصر بیان شده است:خنده

۱- شیلنگ شیر در کشاورزی، گاوداری‌ها و دامداری‌ها به علت استانداردهای بالا در تولید شیلنگ سیلیکونی جایگزین بسیار مناسبی برای سایر شیلنگ‌ها است. مورد استفاده این شیلنگ‌ها به طور خاص برای کاربردهای انتقال شیر و مایعات طراحی شده است. به علت اینکه این شیلنگ‌ها هیچ گونه مایعاتی به خود جذب نمی‌کنند و در معرض آلودگی‌های محیط دام قرار نمی‌گیرند مناسب انتقال شیر از دام به ظرف جمع‌آوری شیر است. همچنین برای تجهیزات شیردوشی بز مناسب است. همچنین این شیلنگ‌های سیلیکونی در سرمای زمستان بدون هیچ‌گونه یخ‌زدگی و شکنندگی است.

۲- مورد استفاده در دستگاه فروش اتوماتیک وندینگ نوشیدنی گرم و سرد و کالا این لوله‌ها یا شیلنگ در دستگاه‌های فروش قهوه بسیار کاربرد دارد در این دستگاه‌ها از شیلنگ شفاف سیلیکون خالص استفاده می‌شود. این شیلنگ‌ها می‌توانند در محدوده دمایی از -۵۰ تا + ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد تحمل کنند. این لوله‌های سیلیکونی برای فروش قهوه، هیچ رنگ یا بویایی را از مواد عبور نمی‌کند.

خرید اینترنتی شیلنگ سیلیکونی

برای خرید انواع شیلنگ سیلیکونی می توانید به وبسایت ما ، کندوهیدرولیک مراجعه نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 


:: برچسب‌ها: شیلنگ سیلیکونی , امکانات شیلنگ سیلیکونی , خرید شیلنگ سیلیکونی , فروش شیلنگ سیلیکونی , قیمت شیلنگ سیلیکونی , شلنگ سیلیکونی , شیلنگ سیلیکونی , شیلنگ سیلیکون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ دو قلو
یک شنبه 5 دی 1400 ساعت 22:22 | بازدید : 3 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ دو قلو

شیلنگ دو قلو کره ای یکی از پر مصرف ترین شیلنگهای دو قلو در بازار ایران میباشد شیلنگ دو قلو کره ای از چسبیده شدن دو شیلنگ تک باد مخصوص گار اکسیژن و شیلنگ تک گاز مخصوص گاز استیلن یا پروپان بدست می آید و به دلیل سهولت در جوشکاری هواگاز این محصول ساخته و توضیح میشود. از وسایل مرتبط کار با این محصول کپسول 10 لیتری یا سایر سایز ها ی مختلف ، فلش بک ، سرپیک برش یا جوش ، رگلاتور اکسیژن و سایر ابزار مورد استفاده قرار میگیرد.

شیلنگ دو قلو

مشخصات فنی شیلنگ دو قلو

شیلنگ دو قلو کره ای در رنگهای ( آبی و قرمز ) و ( سبز و قرمز ) در بازار موجود می باشد و تشکیل شده از دو شیلنگ در مدلهای شیلنگ تک گاز کره ای با سایز 3/8 یعنی نمره 10 به رنگ ( قرمز ) و شیلنگ تک باد کره ای با سایز 5/16 یعنی نمره 8 هوا در رنگهای ( آبی , قرمز , سبز , مشکی ) میباشند که برای اکسیژن و گاز استیلن و غیره کاربرد دارد.

چگونگی خراب شدن شیلنگ دو قلو
باید توجه داشته باشیم که انواع شیلنگ دو قلو کره ای موجود از مقاومت بسیار بلایی برخوردار هستند اما عواملی هستند که باعث از بین رفتن این شیلنگ های دو قلو کره ای میشود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت

آفتاب زدگی

در بعضی از شرکتها و کارگاههای صنعتی دیده شده است که شیلنگ دو قلو کره ای را برای مدتهای بسیار طولانی زیر نور خورشید قرار میدهند که این کار باعث نرم شدن و از بین رفتن و یا در مواقعی که بار فشار گاز داخل شیلنگ هست به علت نرم شدن توسط نور خورشید باعث ترکیدگی میشودخندهچشمکزبان درازی

پارگی

خدمت اپراتور های محترم شیلنگ دو قلو کره ای شیلنگ عرض شود که شیلنگ را داخل کارگاه رهانگنید این عمل باعث پارگی شیلگ میشود چون افراد بدون دقت به این وسیله بسیار مهم جوشکاری و برشکاری با لیفتراک و چرخ دستس باوزن های بسیار سنگین ازروی آن حرکت کرده و باعث پارگی آن میشود که عوامل بسیار جبران ناپذیری به دنبال دارد

سوختگی

قرار دادن شیلنگ دو قلو هوا گاز در منطقه جوشکاری و برشکاری این عمل باعث ریخته شدن براده های جوش و برش بروی شیلنگ دو قلو کره ای میشود که به مرور زمان باعث سوختن و ترکیدن شیلنگ میشود

خرید شیلنگ دو قلو
شیلنگ دو قلو کره ای در ضخامت استاندارد و مطلوب ساخته شده و وارد بازار میشود. سایز شیلنگ گاز 3/8 اینچ یعنی سایز 10 میلیمتر و سایز شیلنگ هوا 5/16 اینچ یعنی سایز 8 میلیمتر است که در کلاف های 100 متری بسته بندی می شود وبه فروش میرسد ولی خدمت مشتریان عزیز عرض میکنیم که فروشگاه کندوهیدرولیک شیلنگ دو قلو ترکیه رانیز بصورت متراژ پائین ترنیز عرضه میکند .

قیمت شیلنگ دو قلو
برای اطلاع از قیمت انواع شیلنگ به وبسایت ما مراجعه نمایید.

 


:: برچسب‌ها: شیلنگ دو قلو ، خرید شیلنگ دو قلو ، قیمت شیلنگ دو قلو ، فروش شیلنگ دو قلو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ سیلیکونی نسوز
سه شنبه 30 آذر 1400 ساعت 23:27 | بازدید : 5 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ سیلیکونی نسوز

تولید شیلنگ سیلیکونی شفاف و رنگی در اندازه و ها و سایز های متنوع جهت مصارف صنایع غذایی ودارویی و آزمایشگاهی و بسیاری از ماشین آلات صنعتی و…از بهترین متریال ساخت کشور های آلمان ، کره جنوبی و چین در کیفیت های تضمین شده با میزان سختی (شور ) استاندارد و متغیر انجام می پذیرد.
شیلنگ نسوز سیلیکونی به علت انعطاف پذیری بسیار مناسب و مقاومت حرارتی بالا و همچنین به علت نداشتن مواد سمی در تولید آنها در بسیاری از صنایع استفاده و توصیه میشوند.

تحمل حرارت این شیلنگ سیلیکونی به بیش از ۲۸۰ درجه سانتیگراد هم میرسد و در دمای ۶۰- درجه زیر صفر هم قابلیت های خود را حفظ میکند و از این جهت در صنایع آزمایشگاهی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

طراحی و تولید شیلنگ های سیلیکونی از مواد سیلیکونی ساخت آلمان ،کره جنوبی و چینی در انواع سایز های متفاوت و با سختی (شور) مناسب جهت عبور هوای داغ ،مواد شیمیایی و آب داغ و… .
عمده کاربرد این شیلنگ های نسوز در صنایع غذایی ،پتروشیمی ، آزمایشگاهی و بسیاری از ماشین آلات و کوره های صنعتی.

شیلنگ سیلیکونی

شیلنگ سیلیکونی دیجی کالا

تولید شیلنگ سیلیکونی شفاف و رنگی در اندازه و ها و سایز های متنوع جهت مصارف صنایع غذایی ودارویی و آزمایشگاهی و بسیاری از ماشین آلات صنعتی و…از بهترین متریال ساخت کشور های آلمان ، کره جنوبی و چین در کیفیت های تضمین شده با میزان سختی (شور ) استاندارد و متغیر انجام می پذیرد.

شیلنگ نسوز سیلیکونی به علت انعزاف پذیری بسیار مناسب و حرارت بالایی و همچنین به علت نداشتن مواد سمی در تولید آنها در بسیاری از صنایع استفاده میشود.گریهمتعجبچشمک

تحمل حرارت این شیلنگ سیلیکونی به بیش از ۲۸۰ درجه سانتیگراد هم میرسد و در دمای ۶۰- درجه زیر صفر هم قابلیت های خود را حفظ میکند و از این جهت در صنایع آزمایشگاهی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

شیلنگ سیلیکونی از کجا بخرم؟

ماندگاری محصول سیلیکون شما تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال ، قرار دادن محصول سیلیکونی شما در شرایط کنترل شده با دمای مناسب ، ماندگاری طولانی آن را می دهد ، عموماً تا ۱۰ سال. با این حال ، قرار گرفتن در معرض آن در دمای شدید باعث کاهش مواد در طی زمان و در نتیجه ماندگاری آن می شود.

 


:: برچسب‌ها: شیلنگ سیلیکونی نسوز ، خرید شیلنگ سیلیکونی نسوز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شلنگ تراز
پنج شنبه 25 آذر 1400 ساعت 23:3 | بازدید : 3 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شلنگ تراز
شلنگ‌تراز به ﺍﺑﺰﺍﺭﻯ لوله مانند و شفاف گفته می‌شود که بین ۷ تا ۱۰ میلی‌متر قطر و حدود ۵ تا ۲۰ متر طول دارد. این لوله یا شلنگ پلاستیکی به‌منظور تراز نمودن انواع سطوح همچون کف ساختمان به‌کار برده می‌شود. شفاف بودن شلنگ‌تراز به‌این دلیل است که، جهت تعیین تراز سطح در داخل شلنگ، آب ریخته می‌شود که برای سهولت در مشاهد سطح این آب، شلنگ تراز به‌صورت شفاف درنظر گرفته شده‌است. مبنای کار این وسیله، یکی از قوانین فیزیک است که تحت عنوان قانون توریچِلى شناخته می‌شود.

شلنگ تراز

کاربردهای شلنگ تراز
علاوه‌بر نقشی که شلنگ‌تراز در پیدا کردن دو نقطه همتراز در ساختمان دارد، از این وسیله جهت زیبایی در نصب همتراز کلیدها و برق‌کاری ساختمان نیز استفاده‌های فراوانی می‌شود. از دیگر کاربردهای شلنگ تراز می‌توان به‌موارد زیر اشاره کرد:خندهمهر شده

انجام عملیات نصب و ترازیابی در سقف‌های کاذب
جهت نصب و اجرای چهار‌چوب‌ها
به‌منظور نصب کابینت‌ها
تنظیمات مربوط به اجرای پی و بیس پلیت سازه‌ها و ستون‌ها

خرید شلنگ تراز
این روزها یکی از پراستفاده‌ترین لوازم و ابزارهای تعیین سطوح و تراز در بخش‌های مختلف عمرانی و به‌ویژه در ساختمان‌سازی، شلنگ تراز است. این‌ وسیله توسط اغلب مهندسین عمران، بناها و یا کارگران ساختمانی جهت تشخیص سطوح همتراز در مکان‌هایی که دارای پستی بلندی است، به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. از دلایل پرکاربرد بودن شلنگ تراز می‌توان به دو ویژگی اصلی این وسیله اشاره داشت؛ اول سادگی و سهولت در استفاده از آن و ویژگی دوم، سرعت بالای اجرای کار توسط این ابزار است. به‌همین علت و باتوجه به ویژگی‌های یاد شده، کاملا منطقی خواهد بود که اغلب افراد فعال در زمینه عمران از شلنگ تراز برای انجام فرایند ترازیابی استفاده نمایند.

قیمت شلنگ تراز

برای اطلاع از قیمت به وبسایت ما مراجعه نمایید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 


:: برچسب‌ها: شلنگ تراز ، خرید شلنگ تراز، قیمت شلنگ تراز ، فروش شلنگ تراز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بست تسمه ای
دو شنبه 22 آذر 1400 ساعت 20:29 | بازدید : 3 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

بست تسمه ای

بست فلزی جز ابزار های مکانیکی با کاربردهای بسیار زیاد است. در این مقاله به طور کامل با بست های فلزی، جنس، انواع و کاربردهای آن آشنا می شوید.

بست های فلزی انواع متفاوتی دارند که به خصوص در صنعت ساختمان سازی بسیار پرکاربرد هستند. کاربرد اصلی این بست های فلزی، نگه داشتن اجسام از حرکت است و از انحراف و حرکت آن ها جلوگیری می کند. یعنی این بست های فلزی یک یا چند جسم را در یک وضعیت خاص نگه می دارند. این وضعیت می تواند ثابت و بدون حرکت یا درحال حرکت باشد به طور کلی حرکت پس از استفاده از بست، حرکت تحت کنترل قرار می گیرد.

این بست های فلزی چون کاربردهای بسیار متنوع و زیادی دارند باید از زنگ زدن محافظت شوند بنابراین از جنس روی، فولاد زنگ نزن، آلومینیوم، ورق های گالوانیزه و مسی که میتواند با روکش یا بدون آن باشد ساخته شوند. همچنین این بست ها در انواع سایز های مختلف در بازار عرضه می شوند.

بست تسمه ای

مزایای استفاده از بست شلنگ
احتمال نشت کاهش پیدا می کند.
چون جنس های مختلفی دارد می توانید با توجه به نوع کاربری و فضایی که از آن استفاده می کنید مدل مناسب را انتخاب کنید.
این بست ها چون پهنای مناسبی دارند، فشار را در تمامی قست های شلنگ یکسان پخش می کنند و لرزش، ارتعاش، پارگی یا فرورفتگی به وجود نمی آید.
شلنگ به طور کامل و محکم به منبع متصل می شود و امکان جدایی ندارد به همین دلیل امنیت کار بسیار بالا می رود.
چون از لحاظ ظاهری انواع مختلفی دارند، به راحتی می توانید برای انواع کاربردها از آن ها استفاده کنید یعنی هم در استفاده های عمومی و هم صنایع کاربرد دارند.
به علت قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، تهیه کردن بست ها کار دشواری نیست.
قسمت داخلی بست ها، سطح صاف و بدون فرورفتگی و برامدگی دارد که امکان آسیب رساندن به شلنگ ها را از بین ببرد و نشتی به وجود نیاید.
استفاده، بستن و باز کردن این بست ها به آموزش خاصی نیاز ندارد و بسار ساده و آسان انجام می شود. فقط باید دقت داشته باشید که به شلنگ آسیبی وارد نکنید.

بوسهچشمکمتعجب

خرید بست تسمه ای
از بست های هیدرولیک برای وصل کردن بسیار محکم لوله و شلنگ استفاده می کنند. این نوع بست نسبت به بقیه انواع نقش مهمی دارد. از جمله اینکه شوک را جذب می کند، لرزش و ارتعاش و به همین ترتیب سر و صدا را کاهش می دهد. بست های فشار قوی هیدرولیک، در شلنگ های فشار قوی سوخت و روغن مورد استفاده قرار میگیرند.
قیمت بست تسمه ای
برای اطلاع از قیمت به وبسای کندوهیدرولیک مراجعه نموده و با کارشناسان ما تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ هیدرولیک نخ دار
شنبه 20 آذر 1400 ساعت 15:32 | بازدید : 3 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ هیدرولیک نخ دار
شیلنگ هیدرولیک نخ دار شیلنگی است که از نخهای تابیده , مارپیچ و یا مصنوعات بر پایه نخ مستحکم شده باشد که روی لوله داخلی بافته می شود. معمولا شیلنگ هیدرولیک نخدار از یک یا دولایه نخ ( منجید ) و یا یک تا شش لایه نخ بافته تولید می شود و وظیفه اصلی این لایه ها تحمل فشار داخل شیلنگ هیدرولیک می باشد .
شیلنگ هیدرولیک نخدار بر اساس نوع سیالی که در خود جا بجا می کند و بازده دمایی وفشار کاری دسته بندی می شوند.
احتیاج جهت جایگزینی شلنگ­ها در ماشین­هایی با ساز و کار هیدرولیکی بسیار رخ می دهد. تولید و ساخت شلنگ های هیدرولیکی یک نوع تجارت بزرگ و پررقابت بحساب می آید و بسیاری درگیر آن هستند. پس اگر شما مالک یا مسئول دستگاه­های هیدرولیکی هستید، این­که شلنگ­های شما از کجا آمده­ اند، چگونه ساخته شده یا تمیز شده یا نگهداری می­شوند، قبل از این­که روی دستگاه بسته شوند، قطعا برای شما مهم است. زمان ساخت یک شلنگ هیدرولیک یا هنگام بریدن شیلنگ هیدرولیک، آلودگی­های ناشی از ذرات سیم داخلی ذرات ابزار برش و ذرات لاستیک وارد شیلنگ می­شوند.
حال می شود با روش­هایی ورود این آلودگی­ها را کاهش داد. استفاده از روش برش تر به جای روش خشک، دمیدن هوای تمیز به داخل شیلنگ در طول برش یا مکش آلودگی­ها در زمان برش از این جمله هستند. دو روش آخری برای طول­های زیاد شیلنگ یا در کارگاه­های سیار چندان موثر نیستند.

شیلنگ هیدرولیک نخ دار

خرید شیلنگ هیدرولیک نخ دار
میزان کیفیت شیلنگ های هیدرولیکی بتنهایی نمی تواند معنا و مفهومی پیدا کند، شیلنگ های هیدرولیک زمانی قطعه ی مهمی محسوب می شوئ که بهمراه اتصالات سر آن در سیستم های هیدرولیک بکار گرفته شوند.
کثیفی به مرور زمان در سیستم های هیدرولیک یکی از مشکلات بنیادی بشمار می رود. بر همین اساس در سیستم های هیدرولیکی پیش از که ذراتی با توجه به سطح مقطع شیلنگ ها در آن جمع و فشرده شوند میبایست مرتفع شوند.

شیلنگ های صنعتی وظیفه ی انتقال سیالات را مانند شیلنگ های هیدرولیکی بر عهده دارند اما یک تفاوت میان این دو نوع شیلنگ وجود دارد اینست که شیلنگ های صنعتی فشار کم تری را میتوانند تحمل کنند .بکارگیری از شیلنگ های صنعتی میتواند کمک بسیار زیادی به صنایع مختلف کند است و سبب تسریع در انجام امور گردد.لبخندمرددزبان درازی

قیمت شیلنگ هیدرولیک نخ دار

برای اطلاع از قیمت به وبسایت کندوهیدرولیک مراجعه نموده و با کارسناسان ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: شیلنگ هیدرولیک نخ دار ، خرید شیلنگ هیدرولیک نخ دار ، قیمت شیلنگ هیدرولیک نخ دار ، شیلنگ هیدرولیک ، شلنگ هیدرولیک نخ دار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ
چهار شنبه 17 آذر 1400 ساعت 19:39 | بازدید : 3 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ
شیلنگ یک لوله توخالی انعطاف پذیر است که برای انتقال مایعات از یک مکان به مکان دیگر طراحی شده است. شکل یک شلنگ معمولاً دارای مقطع دایره ای استوانه ای است. از آنجا که شیلنگ ها کاربردهای متنوع خانگی و صنعتی دارند، برای دستیابی به مقاومت در برابر فشار بهتر، می توان شیلنگ ها را با الیاف یا یک سیم فولادی تقویت کرد. طراحی شیلنگ بر اساس ترکیبی از کاربرد و عملکرد است. عواملی که در طراحی شیلنگ تاثیرگذار است عبارتند از اندازه، درجه فشار، وزن، طول، شیلنگ مستقیم و سازگاری شیمیایی. جنس مواد به کار رفته در شیلنگ ها، بیشتر از نایلون، پلی اورتان، پلی اتیلن، پی وی سی و لاستیک های مصنوعی یا طبیعی، بر اساس محیط و درجه فشار مورد نیاز استفاده می شود.

شیلنگ

شیلنگ تقویت شده چیست؟
در برخی موارد برای اینکه مقاومت در برابر فشار شیلنگ را افزایش دهیم، آن را با الیاف یا سیم فولادی تقویت می کنیم. در این روش علاوه بر افزایش مقاومت، استحکام شیلنگ نیز افزایش میابد.

کاربردهای شیلنگ
از شیلنگ ها می توان برای انتقال آب یا سایر مایعات و انتقال هوا یا گازهای دیگر استفاده کرد. به طور معمول از گیره ها، شاخه ها و نازل ها برای کنترل جریان مایعات استفاده می شود. از جمله کاربردهای شیلنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از شلنگ آب باغبانی برای آبیاری گیاهان و درختان در باغ یا انتقال آب به آب پاش به همین منظور استفاده می شود.

از یک شلنگ سخت برای آبیاری محصولات کشاورزی در آبیاری قطره ای استفاده می شود.

آتش نشانان برای انتقال آب به محل آتش سوزی از شلنگ آتش نشانی استفاده می کنند.

از شیلنگ های هوا در غواصی زیر آب برای حمل هوا از مخازن هوا استفاده می شود.

استفاده های صنعتی برای کار با ماشین آلات پنوماتیک و ابزارهای میز کار مانند درایورهای پیچ پنوماتیک، آسیاب، منگنه و …

خندهزبان درازیچشمک

در شیمی و پزشکی، از شلنگ سیلیکونی برای انتقال مواد شیمیایی مایع یا گازها استفاده می شود.

در صنعت روغن از شیلنگ فشار قوی برای جابجایی مایعات تحت فشار زیاد استفاده می شود.

از شیلنگ ها در سیستم های ترمز هوا استفاده می شود. این شامل موارد زیر است:

شیلنگ ترمز هوایی راه آهن که بین لوکوموتیو و واگن های راه آهن استفاده می شود

شیلنگ ترمز بادی کامیون که بین تراکتور و نیمه تریلر استفاده می شود

از شیلنگ های خودرو در اتومبیل برای جابجایی مایعات به منظور استفاده در خنک سازی ، روغن کاری و / یا هیدرولیک استفاده می شود.

خرید شیلنگ
امروزه شیلنگ ها نقش اساسی در زندگی روزمره ما ایفا می کنند؛ از مصارف خانگی مانند استفاده از شیلنگ برای شستشوی یک مکان گرفته تا مصارف صنعتی مانند استفاده از شیلنگ در سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک، گویای اهمیت وجود شیلنگ هستند. انتخاب شیلنگ مورد نیاز برای کاربردهای متفاوت از اهمیت بسیاری برخوردار ات؛ درصورتی که اطلاعات لازم را برای انتخاب شیلنگ مناسب نداشته باشید، دچار خسارت و خرابی دستگاه شده و منجر به صرف هزینه و زمان بیشتری خواهید شد.

قیمت شیلنگ

برای اطلاع از قیمت انواع شیلنگ به وبسایت ما مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: شیلنگ ، خرید شیلنگ ، قیمت شیلنگ ، شلنگ ، قیمت شلنگ ، خرید شلنگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ پنوماتیکی
شنبه 13 آذر 1400 ساعت 22:17 | بازدید : 2 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ پنوماتیکی
استفاده از قدرت سیال به دو شاخه اصلی هیدرولیک و پنوماتیک تقسیم می شود. از پنوماتیک در مواردی که نیروهای نسبتا پایین (حدود یک تن) و سرعت های حرکتی بالا مورد نیاز باشد، استفاده می کنند؛ در صورتی که کاربردهای سیستم های هیدرولیک غالبا در مواردی است که سرعت های کنترل شده دقیق و قدرت های بالا مورد نظر باشد (مانند جک های هیدرولیک، ترمز، فرمان هیدرولیک و...).

ابزار و دستگاه های پنوماتیک جزء مهمی در صنایع مختلف بوده که بدون آنها بسیاری از فرآیندهای صنعتی انجام نمی پذیرند. در این تجهیزات عنصر مهم انرژی گاز فشرده بوده که با کاهش حجم آن فشار افزایش یافته و می بایست در دستگاه ها و ابزارها به جریان بیفتد. این انتقال گاز نیازمند ابزاری است که به صورت ایمن و مناسب هوا را جابجا کند و بهترین انتخاب شیلنگ پنوماتیکی بوده که سیالات را با حداقل اصطکاک و نیروی مقاوم منتقل می کند. اجزای سیستم های پنوماتیکی اغلب به صورت مستقیم از طریق شیلنگ های پنوماتیکی به خط لوله انتقال هوا متصل می شوند اما برخی از مواقع لازم است که شیلنگ های پنوماتیکی مقاوم سازی شوند تا طول عمر بیشتری پیدا کنند. با توجه به تنوع ابعاد و انواع گوناگون شیرها، می بایست در انتخاب شیلنگ پنوماتیکی مناسب دقت کافی بکار گرفته شود. توضیح اینکه برای اتصال مستقیم شیلنگ و لوله ها، تجهیزات و قطعات و همچنین سایر اتصالات از رابط پنوماتیک استفاده می شود. این اتصالات برای کمک به عملکرد لوله ها و شیلنگ ها، در ارتباط بین قسمت های مختلف تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند.

شیلنگ پنوماتیک

انواع شیلنگ های پنوماتیک:
شیلنگ پلی اورتان (POLYURETHANE / PU)
این شیلنگ ها در مقابل سایش و پیچ خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. همچنین به علت انعطاف پذیری بالا قابلیت نصب در فضاهای کوچک را دارند. فشار ترکیدگی این شیلنگ ها ۱۰ بار و دمای کاری آنها نیز تا ۸۰ درجه سانتیگراد در نظر گرفته می شود. این شیلنگ ها در قطرهای خارجی ۴ تا ۱۶ میلی متر موجود هستند. علاوه بر اینکه در این شیلنگ ها سیال به راحتی جاری می شود، در اغلب موارد ضد حریق نیز هستند.


شیلنگ پلی آمید (POLYAMIDE / PA)
شیلنگ های پلی آمیدی همان شیلنگ های نایلونی هستند (شیلنگ پنوماتیک شفاف)؛ سبک، مستحکم و دارای قطر ثابت با شعاع خمش مناسب. میزان مقاومت خستگی این شیلنگ ها قابل توجه است و به همین علت تحمل فشار بیشتری نسبت به سایر شیلنگ ها دارند. از دیگر مزایای شیلنگ های پلی آمیدی (شیلنگ های نایلونی) می توان به جذب رطوبت بسیار پایین آن اشاره نمود.

شیلنگ پلی اتیلن (POLYETHYLENE / PE)
این شیلنگ ها از انعطاف نسبتا خوبی برخوردارند و همچنین مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی با خلوص نسبتا پایین دارند و نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

خندهچشمک

شیلنگ پی وی سی (POLYVINYLCHLORIDE / PVC)
پلی وینیل کلراید که جزء ارزشمندترین محصولات صنایع پتروشیمی است، در ساخت شیلنگ های پنوماتیکی نیز استفاده می شود. شیلنگ های PVC نیز سبک و انعطاف پذیر هستند. شیلنگ های پی وی سی دارای قابلیت استریلیزه پی در پی را دارند، بدون اینکه آسیبی ببینند. این شیلنگ ها قیمت کمی دارند و به دلیل در دسترس بودن انتخاب مناسبی هستند.

شیلنگ پلی پروپیلن (POLYPROPYLENE / PP)
این شیلنگ های پنوماتیکی از سایر شیلنگ ها سبک تر بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و مواد شیمیایی دارند. همچنین سختی سطحی مناسب و انعطاف پذیری بسیار کمی دارند که از آنها انتخابی مناسب برای شرایط سخت می سازد به همین دلیل می توان در سیستم هایی با ارتعاش زیاد و فشار بالا از این شیلنگ ها استفاده نمود.

همچنین " کوپلینگ های پنوماتیک " یک اتصال هستند که برای اتصال سریع، ایجاد و یا شکستن خطوط انتقال هوا استفاده می شوند.

خرید شیلنگ پنوماتیک
از شیلنگ های پنوماتیکی در زمینه های تخصصی سیستم های بادی بهره می گیرند (انواع شیلنگ بادی)، این نوع از تولیدات با توجه به نوع مواد اولیه دارای تنوع می باشند. از مهمترین مواد اولیه هایی که در ساخت شیلنگ های پنوماتیک استفاده می شود، سه ماده پلی اورتان، پلی آمید و پلی اتیلن است. مزایای سیستم های پنوماتیک می توان به طراحی ساده، دقت کنترل، انعطاف پذیری، قابلیت افزایش نیرو و راندمان بالا اشاره نمود.

از اولین معیارهای انتخاب شیلنگهای پنوماتیکی، می توان به ساخت شیلنگ اشاره نمود. لوله ها و شیلنگ هایی که برای انتقال هوا استفاده می شود، بنا به شرایط استفاده، ممکن است تنها از یک ماده ساخته شوند یا از قسمت داخلی، به کمک الیاف نساجی، مقاوم سازی شوند. شیلنگ های پنوماتیکی و یا نیوماتیکی، اغلب با یک یا چند لایه الیاف مقاوم از داخل و توسط یک پوشش محافظ از خارج مقاوم سازی می شوند.

قیمت شلنگ پنوماتیک

برای اطلاع از قیمت انواع شیلنگ پنوماتیک به وبسایت کندوهیدرولیک مراجعه نمایید.

 


:: برچسب‌ها: شیلنگ پنوماتیک ، لوله پنوماتیک ، خرید شیلنگ پنوماتیک ، خرید لوله پنوماتیک ، شلنگ پنوماتیک، شیلنگ پنوماتیکی ، خرید شیلنگ پنوماتیکی ، قیمت شیلنگ پنوماتیکی ، ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرطومی هواکشی فنر فلزی
چهار شنبه 10 آذر 1400 ساعت 14:12 | بازدید : 5 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

خرطومی هواکشی فنر فلزی

ساختار لوله خرطومی فنر استخوانی متشکل از یک شلنگ PVCبا فنری از جنس غیر فلزی (PVCفشرده و مقاوم) که دارای انعطاف بالایی است می باشد.

لوله خرطومی فنر استخوانی دارای رنگ شفاف است و مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما دارد. رنگ شفاف لوله خرطومی فنر استخوانی این امکان را به مصرف کننده می دهد که در زمان عملیات، توانایی چکاپ و بازرسی داخل آن را داشته باشد.

سطح داخلی لوله خرطومی فنر استخوانی بسیار صاف و صیقلی می باشد و هنگام مکش هیچ مانعی برای مواد مورد مکش وجود ندارد. از محاسن لوله خرطومی فنر استخوانی شعاع خم پایین و مقاومت بالای آن در برابر فشار منفی می باشد.

لوله خرطومی فنر استخوانی از قطر های ۱ تا ۸ اینچ تولید و در شاخه های ۱۰ متری بسته بندی شده و سپس به بازار ارایه می گردد.

بازه ی دمایی مقاومت لوله خرطومی فنر استخوانی بین ۲۰- تا ۸۰+ درجه سانتیگراد می باشد.

لازم به ذکر است که لوله خرطومی فنر استخوانی در برابر فشارهای بالا بسیار مقاوم است.

از دیگر ویژگی های این محصول، وزن سبک و انعطاف پذیری بالای آن می باشد.

بوسهخندهزبان درازی

یکی از عواملی که باعث جلوگیری از استهلاک زود هنگام لوله خرطومی فنر استخوانی می شود، صاف و صیقلی بودن سطح داخلی آن است.

لوله خرطومی فنر استخوانی دارای ساختار ایستا و قالب مستقل می باشد که همین موضوع باعث جلوگیری از پیچ خوردگی لوله خرطومی فنر استخوانی در طول های بالا می شود.

ساختار لوله خرطومی فنر استخوانی به گونه ایست که در برابر جمع شدگی و انقباض طولی به شدت مقاوم بوده و هنگام مکش با فشار های متفاوت دچار جمع شدگی نخواهد شد.

لوله خرطومی فنر استخوانی در برابر اشعه ی UV نیز مقاوم است.

از آنجا که در زمان مکش، مواد شیمیایی از داخل این محصول عبور میکند، با توجه به ساختار مقاوم آن، هیچ تغییری در شکل آن به وجود نمی آید.

ماهیت PVCکه تشکیل دهنده ی ساختلر لوله خرطومی فنر استخوانی می باشداز جذب هرگونه رطوبت و آب جلوگیری می کند.

از جمله مزایای دیگر این محصول جلوگیری از رشد باکتری و کپک در ساختار لوله خرطومی فنر استخوانی است.

از لوله خرطومی فنر استخوانی در صنایع چوب، کشاورزی، نفت و پتروشیمی، معدن، صنایع بهداشتی، انتقال و تخلیه مایعات، پودر، اسیدهای رقیق، بذرهای کشاورزی، ذرات فوم، خاک اره و …. می توان بهره گرفت.

خرطومی هواکشی فنر فلزی

خرید خرطومی هواکشی فنر فلزی
از آنجا که لوله خرطومی فنر استخوانی بسیار سبک و انعطاف پذیر است، نصب آن نیز به راحتی و با کمک یک یا دو نفر نیروی فنی امکان پذیر خواهد بود و نیازی به استفاده از نیروی نصاب حرفه ای و صرف هزینه های گزاف نمی باشد.

انواع دیگر لوله خرطومی غالباً در شاخه های ۶ متری به بازار عرضه می شوند، در نتیجه لوله خرطومی فنر استخوانی با طول ۱۰ متر بسیار پر کاربرد تر از انواع دیگر می باشد.

این محصول به دلیل انعطاف بالا به راحتی در پیچ و خم ها قابلیت؟نصب خواهد داشت.

حمل و جابجایی و نصب لوله خرطومی فنر استخوانی به دلیل وزن مناسب آن در زمین یا ارتفاع به راحتی و سهولت انجام پذیر است.
قیمت خرطومی هواکشی فنر فلزی

برای اطلاع از قیمت به وبسایت کندوهیدرولیک مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: خرطومی هواکشی فنر فلزی ، خرید خرطومی هواکشی فنر فلزی ، قیمت خرطومی هواکشی فنر فلزی ، خرطومی هواکشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ پنوماتیک
چهار شنبه 3 آذر 1400 ساعت 22:44 | بازدید : 12 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

کاربرد شیلنگ پنوماتیک
این شیلنگ برای انتقال هوا ، آب ، روغن و مواد صنعتی استفاده می شود.

جنس این شیلنگ از پلی اورتان در رنگ نارنجی تولید می شوند.

شیلنگ پنوماتیک IMC کاربرد صنعتی داشته و ترجیحا بابت مصارف پنوماتیکی استفاده می شود.

این سایز یعنی ۶ * ۴ یکی دیگر از کوچکترین سایز های تولیدی شرکت LMC بوده و مصرف فوق العاده بالای دارد.

فشار کاری این شیلنگ ها حد اکثر بین ۲۰ تا ۳۰ بار طراحی شده است.

و دمای قابل استفاده این شیلنگ بین صفر تا ۶۰ درجه سانتی گراد می باشد.

کاربرد این شیلنگ در دستگاه های پنوماتیک ، بادی ، کمپرسور ها ، صنعت خودرو ، خدمات پنوماتیک ، جک های پنوماتیک و… می باشد.

انواع شیلنگ پنوماتیک
شیلنگ پلی اورتان:
شیلنگ پلی اورتان در مقابل گرما، فرسایش، پارگی و پیچ خوردگی مقاومت بلایی دارد همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد که به همین علت در فضاهای کوچک به راحتی نصب می شود. این شیلنگ ها در قطر های 4 تا 16 میلی متری موجود هستند.

شیلنگ پلی اتیلن:
این نوع شیلنگ ها انعطاف خوبی دارند و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی با خلوص حدودا پایین و اسیدیته کم دارند. این شیلنگ ها مقرون به صرفه نیز هستند.

شیلنگ پلی آمید:
این شیلنگ ها نایلونی هستند همان شیلنگ های پنوماتیک شفاف که بسیار سبک، محکم و دارای جذب رطوبت بالا هستند. تحمل فشار بالا (تا 20 برابر) نیز دارند. این شیلنگ ها در صنعت خودروسازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

شیلنگ پی وی سی:
این شیلنگ ها قابلیت استرلیزه مداوم بدون اینکه آسیب ببینند را دارند. بسیار سبک و انعطاف پذیرند و از لحاظ هزینه کاملا مقرون به صرفه هستند.

شیلنگ پلی پروپیلن:
این نوع شیلنگ از سایر شیلنگ ها سبک تر است و دارای مقاومت بالا در برابر حرارت مواد شیمیایی هستند. با این وجود که این شیلنگ ها انعطاف پذیری کمی دارند اما بهترین انتخاب برای سیستم هایی با ارتعاش زیاد و فشار بالا هستند.

بوسهزبان درازیمتعجب

مشخصات کلی شیلنگ پنوماتیک

مشخصات کلی سایز و اینچشیلنگ پلی اورتان ۶ * ۴ نارنجی LMCسایز (میلی متر)۶ * ۴تنوع رنگینارنجیکشور تولید کنندهچینمارک محصولLMCجنس محصولپلی اورتانبیشترین موارد استفادهپنوماتیکتحمل حرارتتقریبا ۶۰ درجه سانتی گرادتحمل بار ( تحمل فشار )۲۰ تا ۳۰ بارمتراژ۲۰۰ مترحداقل سفارش این محصول در فروشگاه بازاریبه صورت کلاف ۲۰۰ متریسایز خارجی شیلنگ۶ میلیمترسایز داخلی شیلنگ۴ میلیمترضخامت گوشته۱ میلیمتر

سایز شیلنگ پنوماتیک

۱- شیلنگهای هیدرولیک یک لا سیم R1 از سایز ” ۴/۱ الی “۲
۲- شیلنگهای هیدرولیک دو لا سیم R2 از سایز” ۴/۱ الی” ۲
۳- شیلنگهای هیدرولیک چهار لا سیم ۴SH سایز” ۴ /۳،” ۱،” ۴/۱-۱
۴- شیلنگهای کمنزی R5 سایز” ۸/۷
۵- “شیلنگهای نخدار روغن R6 از سایز “۴/۱ الی” ۴
۶- شیلنگهای هواروبانداژ از سایز “۴/۱ الی” ۴
۷- شیلنگهای پنوماتیک (رنگی وشفاف ) سایز ۴ الی ۱۶
۸- شیلنگهای هوا رو صاف از سایز” ۴ /۱ الی “۲/۱
۹- شیلنگهای ناجین از سایز ۳ الی ۱۸
۱۰- شیلنگهای آبنمافنردار از سایز” ۲/۱ الی” ۶

فروش شیلنگ پنوماتیکی
با توجه به نوسانات بازار جهت خرید و اطلاع از قیمت به روز شیلنگ با کارشناسان واحد فروش کندوهیدرولیک تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: شیلنگ پنوماتیک ، لوله پنوماتیک ، خرید شیلنگ پنوماتیک ، خرید لوله پنوماتیک ، شلنگ پنوماتیک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرطومی برق معمولی
دو شنبه 1 آذر 1400 ساعت 22:5 | بازدید : 12 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

خرطومی برق معمولی

لوله خرطومی از جمله پر مصرف ترین انواع لوله ها است که به منظور برق کشی در انواع سازه ها به کار می رود. برق کشی یکی از امور ضروری در ساخت ساختمان است که اجرای آن باید بر اساس استاندارهای لازم ایمنی صورت گیرد. سیم های برق هادی هستند و جریان برق را از خود عبور می دهند، از این رو باید در پوشش های مناسب و عایق نگهداری شوند تا دچار آسیب و یا منجر به برق گرفتگی ساکنین نشوند.

در صنعت لوله کشی برق ساختمان لوله های متعددی برای هدایت سیم های برق ساخته می شوند، از جمله لوله فولادی گالوانیزه گرم، لوله فولادی گالوانیزه سرد، لوله پی وی سی، لوله پلی اتیلن و لوله پلی آمید که هر کدام قابلیت های منحصر بفرد خود را دارند. در ساخت لوله خرطومی به عنوان پر مصرف ترین لوله های برق، از گرانول پی وی سی به همراه مواد دیگر استفاده می شود. در تولید لوله خرطومی انواع استاندارهای لازم توسط تولیدکنندگان این محصول رعایت می شود، به همین دلیل این لوله ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای لوله کشی برق ساختمان استفاده می شوند.

پیمانکاران ساختمان و افرادی که در حوزه برق کشی مشغول به فعالیت هستند تا حد ممکن سعی می کنند از تجهیزات و ابزارهای استاندارد و با کیفیت در پروژه های خود استفاده کنند تا علاوه بر تامین ایمنی لازم برای ساختمان، عمر مفید آن را افزایش دهند. لوله برق نقش بسیار مهمی در محافظت از سیم های برق ایفا کرده و آن ها را در برابر عوامل مختلف و ضربه، ایمن می نمایند.

لوله خرطومی برق معمولی

ویژگی ها و مزایا لوله خرطومی

  • لوله های خرطومی از جمله مصالح و تجهیزات ساختمانی هستند که به علت ویژگی های منحصر بفرد و مزایا ویژه، جایگاه اساسی در صنعت لوله کشی برق ساختمان به خود اختصاص داده اند.
  • این لوله ها منجر به صرفه جویی در اجرای پروژه ها و کاهش تلفات انسانی می شوند و به دلیل کیفیت بالا، عمر طولانی در ساختمان خواهند داشت.
  • لوله خرطومی در سایزهای مختلف برای استفاده به شکل توکار و روکار استفاده می شود و محافظ خوبی برای سیم های برق به شمار می آید.
  • لوله هایی که با روکش PVC پوشیده شده اند قابل استفاده در محیط های بیرون ساختمان هستند، زیرا مقاومت آنها در برابر عوامل محیطی بالاست و آسیبی به کابل های برق وارد نمی کنند.
  • لوله های خرطومی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و بدنه آنها نرم است. این لوله ها را می توان به راحتی در پیچ و خم های دیوار بدون ترک خوردگی و شکستگی استفاده کرد.
  • وزن لوله خرطومی بسیار سبک است و بار اضافی بر ساختمان وارد نمی کند. علاوه بر آن لوله کشی برق ساختمان با این لوله بسیار سریع و آسان اجرا می شود و پروژه در زمان کوتاهی به اتمام می رسد.
  • این لوله ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه هستند و خرید و نصب آن ها هزینه بالایی در بر نخواهد داشت.
  • سطح داخلی لوله خرطومی صیقلی و صاف است و هیچ آسیبی به سیم های برق وارد نمی شود.
  • لوله برق خرطومی در سایزها و قطرهای مختلف ساخته می شود و مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود اقدام به خرید آن نمایند.
  • این نوع لوله یک عایق ایده آل برای سیم های حاوی جریان الکتریکی است.
  • لوله های انعطاف پذیر خرطومی، کابل های برق را در برابر عواملی نظیر رطوبت، باران، گرد و غبار و مواد شیمیایی محافظت می نمایند.
  • لوله خرطومی نسوز یک لوله بسیار مناسب با مقاومت بالا در برابر خطر اتصال کابل های برق و یا آتش سوزی ناشی از آن است.
  • لوله خرطومی را می توان برای برق کشی منازل مسکونی، ساختمان های اداری، تجاری، تفریحی و صنعتی استفاده نمود.

بوسهزبان درازی
خرید خرطومی برق معمولی
ما در این نوشته از ساختمانچی به بررسی نوعی لوله پرداختیم که به نام لوله خرطومی معروف می باشد. همانطور که گفتیم این لوله ها انواع و جنس های مختلفی دارند و در صنایع مختلفی چون صنعت ساختمان و کشاورزی به میزان زیاد مورد استفاده قرار می گیرند.

امیدواریم این مطلب هر آنچه که در مورد لوله های خرطومی به آن نیاز داشتید را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده باشد.

قیمت خرطومی برق معمولی

برای اطلاع از قیمت انواع شیلنگ های خرطومی به وبسایت کندوهیدرولیک مراجعه نمایید.

 


:: برچسب‌ها: خرطومی برق معمولی ، لوله خرطومی برق معمولی ، شیلنگ خرطومی برق معمولی ، خرید خرطومی برق معمولی ، خرید لوله خرطومی برق معمولی ، قیمت خرطومی برق معمولی ، قیمت لوله خرطومی برق معمولی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لوله سیلیکونی
چهار شنبه 26 آبان 1400 ساعت 18:16 | بازدید : 11 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

لوله سیلیکونی

هنگامی که بخواهیم یک مایع (سیال) را از ظرفی به ظرف دیگر جابجا کنیم ، بایستی از شلنگ استفاده نمود و بطور معمول شلنگ های رایج به مایع مورد نظر طعم و بوی خود را انتقال میدهند و تا مدتها بایست با شلنگ فوق کلنجار رفت تا به مرور زمان بتوان از آن استفاده نمود ، شیلنگ سیلیکونی این مشکل را حل نموده و میتوان بدون نگرانی از افزوده شدن بو و غیره بدان اعتماد نمود.

شیلنگ سیلیکونی در قطرهای متفاوت و ضخامت (گوشته) مختلف با کاربرهایی متنوع تولید و عرضه میشود که رایج ترین سایزهای پر کاربرد در این بخش بمرور اضافه خواهد شد و هم اکنون میتوانید جهت خرید آنلاین شیلنگ سیلیکونی اقدام فرمائید.

رایج ترین کاربرد شلنگ های سیلیکونی انتقال مواد تخمیری و مایعات تقطیری مانند الکل سفید است و از آنجائیکه اتانول بسیار جاذب بو میباشد بایستی با شلنگی آنرا جابجا نمود که فاقد مواد نفتی یا سمی باشد و بویی به آن اضافه نکند و شیلنگ سیلیکونی بهترین گزینه خواهد بود

شیلنگ سیلیکونی

شیلنگ سیلیکونی برای تقطیر
از شیلنگ سیلیکونی بخاطر خواص آن میتوان در امور آزمایشگاهی و پزشکی با آسودگی خیال استفاده نمود و این قابلیت شلنگ های سیلیکونی که بو ، طعم یا مزه ای به مایعی که از آن عبور میکند ، اضافه نمیکنند ، آنرا بسیار قابل اعتماد میکند.

همچنین میتوان آنرا در آب جوش قرار داد تا استریلیزه شود و این قابلیتی ست که در سایر شلنگ ها مانند شلنگ های رایج یا شلنگ های PVC مشاهده نمیکنیم.

شلنگ های PVC همان شلنگ های آکواریوم هستند که تحمل دمای بالا را نداشته و نمیتوان با حرارت آب جوش ، آنها را استریل نمود چون دفرمه میشوند.

لازم بذکر است که رفع اندک بوی اولیه شلنگ های سیلیکونی بسیار سریع تر از سایر شلنگ ها صورت میگیرد و بوی نامطبوع به مایع منتقل نمیکنند. (حتی در مدلهای ساخت ایران ، چینی یا کره ای)

بی تقصیرچشمک

شیلنگ سیلیکونی آزمایشگاهی
شیلنگ ها وقتی از مواد سیلیکونی تولید می شوند، هیچگونه ماده شیمیایی خطرناکی به محتوا خود نمی دهند به همین دلیل از مهمترین تولیداتی هستند که در صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارند.
در این صورت می توان مواد غذایی و دارویی را در شرایط ویژه انتقال داده و از سلامت آنها اطمینان کافی داشت.

در حوزه تولید و استفاده از دارو، و حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی شیلنگ شفاف اهمیت زیادی دارد.
از این جهت در حوزه های پزشکی می توان حضور بسیار خوبی از انواع شیلنگ گرید دارویی را شاهد بود.
این شیلنگ ها از مواد اولیه درجه تولید می شود تا ویژگی لازم برای مصارف دارویی را تامین کند.
لذا شرکت هایی که این محصولات را ارائه می دهند، نوع کاربردشان را مشخص و سپس ارائه محصول می دهند.



:: برچسب‌ها: لوله سیلیکونی ، خرید لوله سیلیکونی ، قیمت لوله سیلیکونی ، تولید لوله سیلیکونی ، شیلنگ سیلیکونی ، شیلنگ سیلیکونی ، شیلنگ سیلیکونی نسوز ، شیلنگ آزمایشگاهی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرطومی جاروبرقی
دو شنبه 24 آبان 1400 ساعت 18:22 | بازدید : 13 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

خرطومی جاروبرقی
لوله خرطومی جاروبرقی سایز 34 برای جاروبرقی هایی مناسب است که محل قرارگیری خرطومی در آن در سایز 34 می‌باشد. این محصول از پلاستیک فشرده‌ ی مقاوم ساخته شده است که موجب می گردد تا در طول استفاده از دستگاه دارای انعطاف پذیری بالایی باشد. منعطف بودن خرطومی در آزادی عمل بخشیدن به کاربر نقش موثری دارد و می تواند کار جاروکشی را سهولت بخشیده و سرعت کار کاربر را بالا ببرد. قطر دهانه ای این محصول در حدی است که می تواند قدرت مکندگی دستگاه را بالا برده و می تواند در افزایش کیفیت عملکرد جاروبرقی موثر باشد.

استفاده از مواد درجه یک کیفیت ساخت این خرطومی را افزایش داده است که این امر به نوبه‌ی خود سبب کاهش هزینه های مصرفی شده و هم با افزایش طول عمر مفید محصول، سبب بالا بردن طول عمر جاروبرقی نیز می گردد. اکثر خرطومی های نامرغوب که با استفاده از مواد اولیه ی نامناسب ساخته شده اند در اثر پیچ خوردگی و یا اصابت با شی تیز و در اثر سایش دچار پارگی و بریدگی می شوند. به همین علت هم دارای ارزش خرید پایینی هستند و هم در بلند مدت به دلیل فشار آوردن بر موتور دستگاه موجب کاهش طول عمر جاروبرقی می شوند.

لوله خرطومی جاروبرقی 34 که با استفاده از پلاستیک درجه یک و مقاوم ساخته شده است دارای کیفیت عالی می باشد و همین موضوع باعث شده است تا احتمال این که در اثر صدمات فیزیکی دچار خرابی و یا پارگی شود، کاهش پیدا کند. وجود این خصوصیات در این محصول سبب می گردد تا در بلند مدت نیازی به خرید دوباره خرطومی جاروبرقی نداشته باشید و همچنین با کارکرد صحیح و پر قدرت باعث افزایش میزان کارایی جاروبرقی و همچنین زیادتر شدن طول عمر دستگاه شود.

خرطومی جارو برقی

خرید خرطومی جاروبرقی
اگر در خانه از جاروبرقی‌ ای استفاده می کنید که دارای خرطومی در اندازه ی 34 است، احتمال دارد که در هنگام خرابی خرطومی آن، مدت زمان زیادی برای خرید آن صرف کنید. این مدل خرید وسایل هم انرژی و وقت زیادی را تلف می کند و هم هزینه ی اضافی در بر دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید تا به تمام آن چه که نیاز دارید در کمترین زمان دسترسی داشته باشید.بوسه

قیمت خرطومی جاروبرقی

سایت کندوهیدرولیک با ارائه ی بهترین خدمات و فروش محصولات با ارزان ترین قیمت ها سعی در راضی نگه داشتن مشتریان و فراهم آوردن شرایط ایده آل برای آنها دارد. شما می توانید جهت خرید لوله جاروبرقی آن را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.



:: برچسب‌ها: خرطومی جارو برقی ، لوله خرطومی جارو برقی ، قیمت خرطومی جارو برقی ، قیمت لوله خرطومی جارو برقی ، خرید خرطومی جارو برقی ، خرید لوله خرطومی جارو برقی ، قیمت خرید جاروبرقی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ سیلیکونی
شنبه 22 آبان 1400 ساعت 20:26 | بازدید : 11 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ سیلیکونی
شیلنگ سیلیکون یکی از پرکاربردترین مواد در صنعت فرآوری با خلوص بالا است، زیرا شیلنگ ها بسیار انعطاف پذیر، مقاوم در برابر انقباض و پارگی هستند و انتخاب خوبی برای استفاده با پمپ های پریستالتیک است. شیلنگ های سیلیکونی به طور کلی برای انواع پمپ و کاربردهای انتقال از جمله دارویی، آزمایشگاهی، تولید فرآیند های زیستی و مواد غذایی و آشامیدنی طراحی شده اند. آنها در قطرهای داخلی و ضخامت دیواره مختلف موجود هستند. که به عنوان شیلنگ سیلیکونی آزمایشگاهی شناخته می شوند.

شیلنگ های سیلیکونی به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردشان، در بسیاری از صنایع مانند داروسازی، آزمایشگاهی، پزشکی، غذایی، ماشین سازی، ساخت و ساز، صنایع برق و در بسیاری از بخشهای دیگر به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی شلنگ‌ سیلیکونی نسوز به ترکیب آنها بستگی دارد. از آنجا که تولیدکنندگان تنوع زیادی از انواع شلنگ های سیلیکونی را ارائه می دهند، امکان مطابقت مشخصات این شلنگ ها، با شرایط و انتظارات مشتری وجود دارد.

 شیلنگ سیلیکونی

نحوه ساخت شیلنگ سیلیکونی
شیلنگ نسوز سیلیکونی از پلیمر سیلیکون 100% خالص ساخته شده است. این شلنگ‌ها معمولا به صورت شفاف، بدون بو و مزه هستند؛ هم چنین فاقد هرگونه مواد سمی است و قادر به تحمل دما در بازه 100- تا 250+ هستند. شلنگ نسوز سیلیکونی به طور گسترده ای در صنایع مدرن، صنایع نظامی و مایحتاج روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک لوله سیلیکونی نسوز دارای ساختار اکسیژن قوی است که خصوصیاتی مانند سازگاری زیستی، مقاومت بیشتر در برابر درجه حرارت بالا و مواد شیمیایی، مقاومت مکانیکی و خصوصیات الکتریکی را به آن منتقل می کند. سازگاری زیستی سیلیکون باعث می شود تا با بافت های انسانی و مایعات بدن سازگار باشد، در نتیجه استفاده از آن را در شیلنگ های پزشکی افزایش می دهد. شیلنگ های سیلیکونی توانایی مقاومت در برابر مواد شیمیایی، حلال ها و دمای شدید را دارند. انعطاف پذیر بوده و در برابر رطوبت، مواد شیمیایی، گرما، سرما و اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند. همه این عوامل باعث رشد بازار شیلنگ های سیلیکون می شوند.

بوسهزبان درازیچشمک

انواع شیلنگ سیلیکونی
بازار شیلنگ های سیلیکونی نسوز را می توان بر اساس نوع و کاربرد طبقه بندی کرد. از نظر نوع، بازار شیلنگ های سیلیکون را می توان به شیلنگ های پزشکی، شیلنگ های مواد غذایی و شیلنگ های سیلیکونی رنگی صنعتی تقسیم کرد. بخش دیگر شامل شیلنگ های فشار بالا و شیلنگ های عمومی است. بخش شیلنگ های پزشکی سهم عمده ای از بازار را در سال های اخیر به خود اختصاص داده است، زیرا شیلنگ های پزشکی در برنامه های مختلف مانند شیلنگ های یکبار مصرف فله، کاتتر و کانول و سیستم های انتقال دارو استفاده می شود.

بر اساس کاربرد، بازار شیلنگ سیلیکونی را می توان به خودرو، الکترونیک، پزشکی، مواد غذایی و سایر موارد تقسیم کرد. بخش دیگر شامل بیوتکنولوژی و کاربردهای شیمیایی است. در این میان بخش پزشکی سهم بازار شیلنگ های سیلیکونی را در سال های اخیر به خود اختصاص داده است، زیرا صنعت مراقبت های بهداشتی شاهد مدرن سازی زیرساخت ها برای جلوگیری از عفونت و افزایش کارایی تجهیزات است.

محصولات مرتبط:

شیلنگ پنوماتیک
اتصالات پنوماتیک
شیلنگ هیدرولیک
شیلنگ آب معمولی
کانال فلکسیبل

خرید شیلنگ سیلیکونی
همان طور که پیشتر گفته شد، لوله سیلیکونی انواع مختلفی دارد؛ برای خرید اینترنتی شیلنگ سیلیکونی باید مشخص کنید که چند متر نیاز دارید. سپس باید به قطر شیلنگ سیلیکونی توجه داشته باشید. هر چقدر قطر داخلی (قطر سوراخ شلنگ) بیشتر باشد، مایعات با سرعت بیشتر و حجم بیشتر انتقال میابند. شما می‌توانید برای خرید اینترنتی شیلنگ سیلیکونی با مشاوره رایگان ما تماس بگیرید.

شیلنگ هایی که ضخامت گوشته آنها بیشتر است، تحمل فشار بیشتری دارند. از آنجا که هر چه قدر ضخامت شلنگ بیشتر باشد، وزن بالاتری خواهد داشت، این شیلنگ ها قیمت بالاتری دارند.

قیمت شیلنگ سیلیکونی
از آنجا که بازار دارای نوسانات زیادی است، برای اطلاع از قیمت شیلنگ سیلیکونی نسوز با مشاورین کندوهیدرولیک تماس بگیرید تا بتوانید خرید تضمین شده با مناسب ترین قیمت داشته باشید. فروشگاه کندوهیدرولیک تا اکنون با ارائه قیمت های منصفانه توانسته است، سهم زیادی از خرید اینترنتی شیلنگ سیلیکونی را به خود اختصاص دهد.

 


:: برچسب‌ها: شیلنگ سیلیکونی , امکانات شیلنگ سیلیکونی , خرید شیلنگ سیلیکونی , فروش شیلنگ سیلیکونی , قیمت شیلنگ سیلیکونی , شلنگ سیلیکونی , شیلنگ سیلیکونی , شیلنگ سیلیکون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ سیم‌دار
پنج شنبه 6 آبان 1400 ساعت 21:41 | بازدید : 20 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ سیم‌دار
شلنگ هیدرولیک به انواع نخ‌دار و سیم‌دار تقسیم می‌شود که هرکدام با توجه به نوع استفاده، جنس و تحمل دما و فشار در آنها متفاوت است. شلنگ هیدرولیک سیم‌دار، برای انتقال روغن کاربرد دارد و با توجه به بافت سیم‌های داخل آن فشارهای بالا را تحمل می‌کند و براساس تحمل فشار به انواع زیر تقسیم می‌شود.

یک لاسیم
دولا سیم
چهار لاسیم
شش لاسیم

نکات خرید شلنگ هیدرولیک
تمام استانداردهای مورد نیاز صنعت خاص در شلنگ مدنظر رعایت شده باشد.
قطر شلنگ درسمت داخل و هم خارج برای نوع استفاده خاص و انتقال ماده مدنظر مناسب باشد.
فشار و حرارت ماده مورد انتقال با نوع شلنگ همخوانی داشته‌باشد.
مقاومت شلنگ در برابر مواد خورنده حتما چک شود. زیرا برای انتقال مواد شیمیایی و اسیدی، نمی‌توان از شلنگ‌های پلاستیکی استفاده کرد.
در مورد نصب، تعمیر و نگهداری از شلنگ باید برنامه‌ریزی و دقت لازم اعمال شود تا ابزار عمرمفید بهتری داشته‌باشد.

بی تقصیرمتعجب

تفاوت شلنگ هیدرولیک و شلنگ‌های صنعتی
شلنگ‌های صنعتی و شلنگ‌های هیدرولیک همگی وظیفه انتقال سیالات را برعهده دارند، اما شلنگ‌های صنعتی نسبت به شلنگ‌های هیدرولیک قابلیت تحمل فشار پایین‌تری را دارند .

شلنگ‌های صنعتی بسته به نوع صنعت استفاده گسترده‌ای دارند. از انتقال مواد گازی و نفتی تا کارهای ساختمانی و … را در بر می‌گیرد. همچنین این نوع شلنگ انواع مختلفی از جمله شلنگ بنزین، شلنگ نخ دار و …دارد.

ساختار کلی شلنگ هیدرولیک از یک لوله با جنس لاستیک مصنوعی ساخته شده است، که ماده مورد انتقال سیال را در خود نگه می‌دارد. خاصیت ارتجاعی لاستیک در شلنگ‌های هیدرولیک باعث می‌شود که برای ایجاد قابلیت تحمل فشار، لایه‌های تقویت‌کننده‌ای به دور آن بافته و یا پیچیده شود.

این لایه‌های تقویت‌کننده از جنس نخ، سیم و یا هردو هستند. به منظور حفاظت لایه تقویت‌کننده نیز یک لایه از جنس لاستیک مصنوعی بر روی آن تزریق می‌شود. همچنین روی شلنگ هیدرولیک شماره مدل و یا اطلاعات فنی شلنگ درج می‌گردد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ بخاری گازی
پنج شنبه 6 آبان 1400 ساعت 21:37 | بازدید : 11 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

طول شیلنگ بخاری گازی

با شروع شدن فصل پاییز و سرما مسئله شیلنگ بخاری گازی، بیشتر مد نظر است زیرا هر گونه اشتباهی در نصب یا طول شیلنگ سبب گاز گرفتگی و ایجاد مشکل می شود. در سیستم های لوله کشی برای اتصال لوله گاز به بخاری یا دستگاه های دیگر از شیلنگ های لاستیکی تقویت شده استفاده می کنند، این شیلنگ ها به صورت استاندارد تولید می شوند.

 

نکات مهم درباره شیلنگ بخاری گازی
برای محکم وصل کردن شیلنگ بخاری گازی به لوله گاز از بست های فلزی استفاده می کنند. شلنگ های بخاری باید هر چند وقت یکبار چک شوند تا در صورت داشتن هر گونه عیب یا فرسودگی بلافاصله عوض شود. طبق نظر کارشناسان طول شیلنگ نباید از 120 سانتی متر بیشتر باشد و نباید هرگز از شیلنگ های غیر استاندارد برای این کار استفاده کرد، همچنین داشتن هرگونه ترک روی شیلنگ سبب نشتی گاز می شود و در صورت مشاهده باید فوری تعویض شود. شیلنگ هایی که لاستیکی هستند، سریع فاسد می شوند زیرا از ترکیبات نفتی و گازی تهیه شده و استفاده از آن ها برای بخاری مجاز نیست. شیلنگ های استاندارد که برای بخاری گازی استفاده می شوند از چند لایه لاستیک تهیه شده که مخصوص این اتصالات هستند. با توجه به اتفاقات ناگواری که در اثر گاز گرفتگی ایجاد می شود، باید این مسائل را جدی گرفت و به نکات آن توجه ویژه ای کرد زیرا با جان افراد در ارتباط است. شیلنگ های گاز را نباید در معرض حرارت بالا یا وسایل گاز سوز دیگر قرار داد، همچنین نکته مهم دیگر طول شیلنگ است و همانطور که در بالا گفته شد طول آن نباید بیشتر از یک متر و بیست سانتیمتر باشد.
همانطور که می دانید امروزه بیشتر از پکیج ها و سیستم های گرمایشی استفاده می کنند اما تعداد زیادی هم هستند که از بخاری های گاز سوز برای گرم کردن استفاده می کنند به همین دلیل بهتر است نکات ایمنی را در هنگام نصب نسبت به شیلنگ های اتصال و دیگر قسمت های آن رعایت کرد و حوادث را به حداقل رساند. یکی از ساده ترین راه ها برای پی بردن به نشتی شیلنگ، کف صابون است به اینگونه که در محل اتصال شیلنگ در لوله خروجی گاز و درگاه ورودی گاز بخاری را به وسیله کف امتحان کرد، بهتر است شیلنگ هر 3 سال یکبار عوض شده تا با اطمینان خاطر بیشتری از بخاری های گازسوز استفاده کرد.خندهچشمک

چرا طول شیلنگ گاز نباید زیاد باشد
با توجه به مطلب بالا و دیگر تحقیقاتی که انجام شده بهتر است طول شیلنگ بخاری گازی از 120 سانتی متر تجاوز نکند زیرا بلندی زیاد شیلنگ می تواند مشکل ساز باشد به گونه ای که ممکن است شیلنگ به هم گره خورده یا بپیچد و از انتقال صحیح گاز به بخاری جلوگیری کند، همچنین چک کردن شیلنگ هایی که بلند هستند سخت بوده و ممکن است از نقطه ای دچار نقص شده و فرد متوجه آن نشود که همین امر موجب نشتی گاز و گازگزفتگی می شود. شیلنگ گاز از انواع شیلنگ برای مصارف خانگی می باشد که در سایزهای 8/5 و 8/3 در بازار موجود می باشند که از مواد لاستیکی و پی وی سی منجمد یا غیر منجمد است و توانایی تحمل فشار گاز شهری را دارد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ
سه شنبه 4 آبان 1400 ساعت 20:10 | بازدید : 14 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ 

شیلنگ یک لوله منعطف به همراه دو خروجی است که جنس تشکیل دهنده آن می تواند پی وی سی یا لاستیک باشد. شیلنگ انواع مختلفی شامل شلنگ آب، شلنگ گاز، شلنگ باد، شلنگ تراز و شلنگ صنعتی دارد. از جمله مصارف شیلنگ آب می توان به استفاده آن در باغ ها و حیاط و شستشوی فضاهای مسقف، شیلنگ تراز برای بنایی و Drain کولر گازی و شلنگ گاز برای گاز رسانی در فضاهای شهری از جمله منزل، محل کار، رستوران و هیئات و شلنگ باد عمدتا برای تعمیرگاهها و شلنگ های صنعتی نیز برای انتقال مواد تحت فشار و دارای دمای بالا به منظور استفاده در کارگاه ها استفاده می شود.

شلنگ های تحت فشار معمولا به منظور تحمل فشار کاری بالاتر نسب به شلنگ های معمولی دارای لایه های منجید یا نخ می باشند که خود نخ می تواند دارای جنس و ضخامت متفاوتی باشد که در فشار کاری آن و نرم بودن و سفت شدن شیلنگ در استفاده های مختلف تاثیر به سزایی داشته باشد.
از جمله متریال مورد استفاده در ساخت شلنگ که شامل مواد پی وی سی و یا لاستیک و یا روغن DOP مورد استفاده در آن در کیفیت و عمر مفید شلنگ رابطه مستقیم دارد. بنابراین جهت انتخاب شلنگ موردنیاز با توجه به محل مورد استفاده و فشار بار انتظار رفته از آن باید شیلنگ متناسب با آب و هوای محل استفاده را انتخاب کرد.

انواع شیلنگ

شلنگ از ابزارهایی است که با وجود کارایی بالا، ممکن است چندان جای امنی نداشته باشد: گوشه‌ی حیاط زیر آفتاب و یا ته انباری بین کلی وسایل دیگر؛ ضمن این که ممکن است استفاده‌ی چندانی هم از آن نشود، مگر در موارد ضروری و لازم. در چنین شرایطی ممکن است شلنگ به مرور فرسوده و پوسیده شود. اگر جای شلنگ در خانه‌ی شما، گوشه‌ی حیاط است، بهتر است سعی کنید از شلنگ‌هایی حصیری مقاوم و چندلایه برای مقاومت بیشتر در برابر تابش خورشید یا گرم و سرد شدن هوا استفاده کنید. قطعا دیدن چند شکاف و ترک‌خوردگی در شلنگ و کاهش فشار آب، منظره‌ی چندان خوشایندی نیست. هر قدر هم که بخواهید با پارچه یا نوار تفلون آن را درمان کنید، باز هم چندان سودی ندارد.بی تقصیر

شیلنگ آب

شلنگ کولر هم سرنوشتی مشابه با شلنگ‌های حیاط دارد. ممکن است همین الان عمر شلنگ کولر روی پشت بام یا پشت پنجره‌تان، به یک سال یا حتی بیشتر برسد. ظرافت این نوع شلنگ در کنار حساسیت آن در رابطه با کارایی کولر، آن را آسیب‌پذیرتر کرده است. در این مورد باید از کیفیت ساخت شلنگ حتما مطمئن باشید یا در صورت امکان، سایه‌بانی برای آن فراهم کنید. باغ و باغچه‌های بزرگ داستان دیگری دارد. آبیاری گیاهان و درختان در کنار سمپاشی آن‌ها چیزی بیش از سرگرمی و خوشی‌های شخصی است. شرکت‌های تولیدی زیادی، شلنگ‌های مخصوص سم‌پاشی یا آبیاری قطره‌ای را با این هدف تولید می‌کنند که بتوانید به سادگی از درختان خود نگهداری کنید. از فواید دستگاه‌های شلنگ جمع کن برای صرفه‌جویی در فضا یا دوام بیشتر عمر شلنگ، غافل نشوید. در این بین، برای انتخاب شلنگ توالت باید حساسیت بیشتری به خرج داد. شلنگ‌های لوله خرطومی و فلزی در این مورد کاربرد بیشتری دارند. ضمن این که شیلنگ‌های آنتی باکتریال به دلیل جذب کمتر باکتری و حفظ بهداشت و سلامت، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.بوسه

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ
سه شنبه 4 آبان 1400 ساعت 19:57 | بازدید : 11 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ آب
متداول ترین نوع شلنگ است و از آن برای جابجایی آب استفاده می شود. این شلنگ در انجام امورعادی کمک زیادی به انسان ها می کند. جنس شلنگ آب معمولا از پلاستیک بوده و خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالایی دارد. معمولا در ساخت همه شلنگ ها، از پلی اتیلن یا پی وی سی استفاده می شود. شلنگ های ساخته شده از پی وی سی، در برابر خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. این شلنگ ها در قطرها و اندازه های مختلف، با توجه به نوع کاربردی که دارند ساخته می شود و با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شوند. معمولا شلنگ های بلندتر در نوع خود قیمت بیشتری نسبت به شلنگ های کوتاهتر دارند.

شیلنگ آبیاری
این نوع شیلنگ که به آن شلنگ آبیاری کشاورزی نیز گفته می شود، برای آبیاری باغ و باغچه استفاده می شود. در هنگام استفاده، این شلنگ ها را به یک تانکر آب وصل می کنند. از انواع شلنگ های آبیاری که کاربرد زیادی نیز دارند می توان به شلنگ ژله ای اشاره کرد که به منظور آب دادن به باغچه و گیاهان استفاده می شود. درست است که از شلنگ آبیاری هم برای جابجایی آب استفاده می شود، اما تفاوت های زیادی با شلنگ آب خانگی دارد. از جمله این تفاوت ها می توان به مقاومت بالا و انعطاف پذیری بیشتر اشاره کرد.

شینگ فنری (شلنگ باد – شلنگ هوا)

این شیلنگ به منظور جابجایی هوای فشرده استفاده می شود. یعنی هوای فشرده را از کمپرسور به ابزارآلاتی مثل پیستوله های بادی، میخ کوب و … می رساند. از آنجا که ظاهر آن شبیه سیم تلفن است به آن شیلنگ تلفنی نیز می گویند. از این شلنگ درکارهای ساختمانی، تعمیرات خودرو و کارواش نیز استفاده می شود. مواد سازنده آن نیز از پلی اورتان بوده و در انواع سایزها، قطرها و رنگ ها موجود است.

شیلنگ آتش نشانی
این شلنگ از مهمترین لوازم آتش نشانی است و برای انتقال آب پرفشار در حوادث آتش نشانی استفاده می شود. جنس این شلنگ حتما باید از مواد با کیفیت باشد؛ چون در غیراینصورت احتمال ترکیدن آن در حین اطفا حریق وجود دارد. جنس این مواد باید به گونه ای باشد که شلنگ را در برابر گرمای آتش و مواد شیمیایی محافظت کند. همچنین وزن این شلنگ هم باید به اندازه ای باشد که جابجایی آن را در حین حوادث راحت تر باشد. میزان انعطاف این شلنگ ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

شلنگ آتش نشانی در انواع مختلفی وجود دارد که ازجمله آنها می توان به شلنگ آتش نشانی نوری و شلنگ آتش نشانی خرطومی اشاره کرد.بوسه

شیلنگ گاز
از این شلنگ در ساختمان های مسکونی و کارخانه های صنعتی استفاده می شود و از مهمترین قطعات به کار رفته در وسایل گازسوز است. جنس این شلنگ ها باید از پلاستیک نسوز فشرده شده باشد تا بتواند مقاومت کافی در دماهای مختلف از خود نشان دهد. این شلنگ می تواند فشاری در حد فشار گاز شهری را تحمل کند. شلنگ گاز در برند ها و مدل های متفاوتی به بازار عرضه می شود. بنابراین باید حواستان باشد شلنگی را خریداری کنید که از استاندارد و ایمنی کافی برخوردار باشد. چرا که در صورت بی توجهی به این موضوع ممکن است خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری رخ دهد.

شیلنگ هیدرولیک
این نوع شلنگ برای انتقال سیالات استفاده می شود و به دلیل مزایای بی شماری که دارد، در صنایع گوناگون کاربرد دارد. به این دلیل که از انواع شلنگ های هیدرولیک در محیط های خطرناک هم استفاده می شود، بنابراین آن ها را از دو لایه بیرونی و درونی می سازند. در واقع لایه بیرونی به منظور محافظت از لایه درونی در برابر فشارهای بالا، دمای های مختلف و مواد شیمیایی است. لایه درونی نیز که مایعات را از خود عبور می دهد، از سیم های تابیده شده یا نخ های محکم ساخته شده است. از آنجایی که این شلنگ ها در معرض آسیب هایی مثل خراشیدگی، خم شدن، خراشیده شدن و … هستند، نیاز به مراقبت بالایی دارند.

شیلنگ صنعتی
این نوع شلنگ نیز همانند شلنگ هیدورلیک از دو لایه درونی و بیرونی تشکیل شده است. شلنگ صنعتی نسبت به شلنگ هیدرولیک کاربرد بسیار گشترده تری در صنایع مختلف دارد. این شلنگ علاوه بر انتقال سیالات، برای جابجایی انواع مواد گازی، نفتی و …. استفاده می شود. شلنگ صنعتی در کارهای ساختمانی نیز بسیار پرکاربرد است. از جمله شلنگ های صنعتی پرکاربرد می توان به شلنگ صنعتی اشاره کرد که استفاده زیادی هم دارد. از جمله شلنگ های حصیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:چشمک

  • شلنگ پکیج
  • شیلنگ آبگرمکن
  • شیلنگ روشویی
  • شیلنگ ظرفشویی
  • شیلنگ پیسوار
  • شیلنگ فن کوئل
  • شیلنگ سرخم چپقی
  • شیلنگ حصیری دو سر مهره
  • شیلنگ تک پایه
  • شیلنگ دوپایه
  • و …

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
به وبلاگ خود خوش امدید
0 0 ساعت 0:0 | بازدید : 5 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد