شیلنگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شیلنگ و آدرس shilang123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 4
:: بازدید سال : 12
:: بازدید کلی : 87

RSS

Powered By
loxblog.Com

شیلنگ
سه شنبه 4 آبان 1400 ساعت 20:10 | بازدید : 16 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ 

شیلنگ یک لوله منعطف به همراه دو خروجی است که جنس تشکیل دهنده آن می تواند پی وی سی یا لاستیک باشد. شیلنگ انواع مختلفی شامل شلنگ آب، شلنگ گاز، شلنگ باد، شلنگ تراز و شلنگ صنعتی دارد. از جمله مصارف شیلنگ آب می توان به استفاده آن در باغ ها و حیاط و شستشوی فضاهای مسقف، شیلنگ تراز برای بنایی و Drain کولر گازی و شلنگ گاز برای گاز رسانی در فضاهای شهری از جمله منزل، محل کار، رستوران و هیئات و شلنگ باد عمدتا برای تعمیرگاهها و شلنگ های صنعتی نیز برای انتقال مواد تحت فشار و دارای دمای بالا به منظور استفاده در کارگاه ها استفاده می شود.

شلنگ های تحت فشار معمولا به منظور تحمل فشار کاری بالاتر نسب به شلنگ های معمولی دارای لایه های منجید یا نخ می باشند که خود نخ می تواند دارای جنس و ضخامت متفاوتی باشد که در فشار کاری آن و نرم بودن و سفت شدن شیلنگ در استفاده های مختلف تاثیر به سزایی داشته باشد.
از جمله متریال مورد استفاده در ساخت شلنگ که شامل مواد پی وی سی و یا لاستیک و یا روغن DOP مورد استفاده در آن در کیفیت و عمر مفید شلنگ رابطه مستقیم دارد. بنابراین جهت انتخاب شلنگ موردنیاز با توجه به محل مورد استفاده و فشار بار انتظار رفته از آن باید شیلنگ متناسب با آب و هوای محل استفاده را انتخاب کرد.

انواع شیلنگ

شلنگ از ابزارهایی است که با وجود کارایی بالا، ممکن است چندان جای امنی نداشته باشد: گوشه‌ی حیاط زیر آفتاب و یا ته انباری بین کلی وسایل دیگر؛ ضمن این که ممکن است استفاده‌ی چندانی هم از آن نشود، مگر در موارد ضروری و لازم. در چنین شرایطی ممکن است شلنگ به مرور فرسوده و پوسیده شود. اگر جای شلنگ در خانه‌ی شما، گوشه‌ی حیاط است، بهتر است سعی کنید از شلنگ‌هایی حصیری مقاوم و چندلایه برای مقاومت بیشتر در برابر تابش خورشید یا گرم و سرد شدن هوا استفاده کنید. قطعا دیدن چند شکاف و ترک‌خوردگی در شلنگ و کاهش فشار آب، منظره‌ی چندان خوشایندی نیست. هر قدر هم که بخواهید با پارچه یا نوار تفلون آن را درمان کنید، باز هم چندان سودی ندارد.بی تقصیر

شیلنگ آب

شلنگ کولر هم سرنوشتی مشابه با شلنگ‌های حیاط دارد. ممکن است همین الان عمر شلنگ کولر روی پشت بام یا پشت پنجره‌تان، به یک سال یا حتی بیشتر برسد. ظرافت این نوع شلنگ در کنار حساسیت آن در رابطه با کارایی کولر، آن را آسیب‌پذیرتر کرده است. در این مورد باید از کیفیت ساخت شلنگ حتما مطمئن باشید یا در صورت امکان، سایه‌بانی برای آن فراهم کنید. باغ و باغچه‌های بزرگ داستان دیگری دارد. آبیاری گیاهان و درختان در کنار سمپاشی آن‌ها چیزی بیش از سرگرمی و خوشی‌های شخصی است. شرکت‌های تولیدی زیادی، شلنگ‌های مخصوص سم‌پاشی یا آبیاری قطره‌ای را با این هدف تولید می‌کنند که بتوانید به سادگی از درختان خود نگهداری کنید. از فواید دستگاه‌های شلنگ جمع کن برای صرفه‌جویی در فضا یا دوام بیشتر عمر شلنگ، غافل نشوید. در این بین، برای انتخاب شلنگ توالت باید حساسیت بیشتری به خرج داد. شلنگ‌های لوله خرطومی و فلزی در این مورد کاربرد بیشتری دارند. ضمن این که شیلنگ‌های آنتی باکتریال به دلیل جذب کمتر باکتری و حفظ بهداشت و سلامت، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.بوسه

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: