عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شیلنگ و آدرس shilang123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1
:: بازدید سال : 9
:: بازدید کلی : 84

RSS

Powered By
loxblog.Com

شیلنگ سیلیکونی نسوز
سه شنبه 30 آذر 1400 ساعت 23:27 | بازدید : 6 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ سیلیکونی نسوز

تولید شیلنگ سیلیکونی شفاف و رنگی در اندازه و ها و سایز های متنوع جهت مصارف صنایع غذایی ودارویی و آزمایشگاهی و بسیاری از ماشین آلات صنعتی و…از بهترین متریال ساخت کشور های آلمان ، کره جنوبی و چین در کیفیت های تضمین شده با میزان سختی (شور ) استاندارد و متغیر انجام می پذیرد.
شیلنگ نسوز سیلیکونی به علت انعطاف پذیری بسیار مناسب و مقاومت حرارتی بالا و همچنین به علت نداشتن مواد سمی در تولید آنها در بسیاری از صنایع استفاده و توصیه میشوند.

تحمل حرارت این شیلنگ سیلیکونی به بیش از ۲۸۰ درجه سانتیگراد هم میرسد و در دمای ۶۰- درجه زیر صفر هم قابلیت های خود را حفظ میکند و از این جهت در صنایع آزمایشگاهی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

طراحی و تولید شیلنگ های سیلیکونی از مواد سیلیکونی ساخت آلمان ،کره جنوبی و چینی در انواع سایز های متفاوت و با سختی (شور) مناسب جهت عبور هوای داغ ،مواد شیمیایی و آب داغ و… .
عمده کاربرد این شیلنگ های نسوز در صنایع غذایی ،پتروشیمی ، آزمایشگاهی و بسیاری از ماشین آلات و کوره های صنعتی.

شیلنگ سیلیکونی

شیلنگ سیلیکونی دیجی کالا

تولید شیلنگ سیلیکونی شفاف و رنگی در اندازه و ها و سایز های متنوع جهت مصارف صنایع غذایی ودارویی و آزمایشگاهی و بسیاری از ماشین آلات صنعتی و…از بهترین متریال ساخت کشور های آلمان ، کره جنوبی و چین در کیفیت های تضمین شده با میزان سختی (شور ) استاندارد و متغیر انجام می پذیرد.

شیلنگ نسوز سیلیکونی به علت انعزاف پذیری بسیار مناسب و حرارت بالایی و همچنین به علت نداشتن مواد سمی در تولید آنها در بسیاری از صنایع استفاده میشود.گریهمتعجبچشمک

تحمل حرارت این شیلنگ سیلیکونی به بیش از ۲۸۰ درجه سانتیگراد هم میرسد و در دمای ۶۰- درجه زیر صفر هم قابلیت های خود را حفظ میکند و از این جهت در صنایع آزمایشگاهی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

شیلنگ سیلیکونی از کجا بخرم؟

ماندگاری محصول سیلیکون شما تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال ، قرار دادن محصول سیلیکونی شما در شرایط کنترل شده با دمای مناسب ، ماندگاری طولانی آن را می دهد ، عموماً تا ۱۰ سال. با این حال ، قرار گرفتن در معرض آن در دمای شدید باعث کاهش مواد در طی زمان و در نتیجه ماندگاری آن می شود.

 


:: برچسب‌ها: شیلنگ سیلیکونی نسوز ، خرید شیلنگ سیلیکونی نسوز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شلنگ تراز
پنج شنبه 25 آذر 1400 ساعت 23:3 | بازدید : 3 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شلنگ تراز
شلنگ‌تراز به ﺍﺑﺰﺍﺭﻯ لوله مانند و شفاف گفته می‌شود که بین ۷ تا ۱۰ میلی‌متر قطر و حدود ۵ تا ۲۰ متر طول دارد. این لوله یا شلنگ پلاستیکی به‌منظور تراز نمودن انواع سطوح همچون کف ساختمان به‌کار برده می‌شود. شفاف بودن شلنگ‌تراز به‌این دلیل است که، جهت تعیین تراز سطح در داخل شلنگ، آب ریخته می‌شود که برای سهولت در مشاهد سطح این آب، شلنگ تراز به‌صورت شفاف درنظر گرفته شده‌است. مبنای کار این وسیله، یکی از قوانین فیزیک است که تحت عنوان قانون توریچِلى شناخته می‌شود.

شلنگ تراز

کاربردهای شلنگ تراز
علاوه‌بر نقشی که شلنگ‌تراز در پیدا کردن دو نقطه همتراز در ساختمان دارد، از این وسیله جهت زیبایی در نصب همتراز کلیدها و برق‌کاری ساختمان نیز استفاده‌های فراوانی می‌شود. از دیگر کاربردهای شلنگ تراز می‌توان به‌موارد زیر اشاره کرد:خندهمهر شده

انجام عملیات نصب و ترازیابی در سقف‌های کاذب
جهت نصب و اجرای چهار‌چوب‌ها
به‌منظور نصب کابینت‌ها
تنظیمات مربوط به اجرای پی و بیس پلیت سازه‌ها و ستون‌ها

خرید شلنگ تراز
این روزها یکی از پراستفاده‌ترین لوازم و ابزارهای تعیین سطوح و تراز در بخش‌های مختلف عمرانی و به‌ویژه در ساختمان‌سازی، شلنگ تراز است. این‌ وسیله توسط اغلب مهندسین عمران، بناها و یا کارگران ساختمانی جهت تشخیص سطوح همتراز در مکان‌هایی که دارای پستی بلندی است، به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. از دلایل پرکاربرد بودن شلنگ تراز می‌توان به دو ویژگی اصلی این وسیله اشاره داشت؛ اول سادگی و سهولت در استفاده از آن و ویژگی دوم، سرعت بالای اجرای کار توسط این ابزار است. به‌همین علت و باتوجه به ویژگی‌های یاد شده، کاملا منطقی خواهد بود که اغلب افراد فعال در زمینه عمران از شلنگ تراز برای انجام فرایند ترازیابی استفاده نمایند.

قیمت شلنگ تراز

برای اطلاع از قیمت به وبسایت ما مراجعه نمایید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 


:: برچسب‌ها: شلنگ تراز ، خرید شلنگ تراز، قیمت شلنگ تراز ، فروش شلنگ تراز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بست تسمه ای
دو شنبه 22 آذر 1400 ساعت 20:29 | بازدید : 4 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

بست تسمه ای

بست فلزی جز ابزار های مکانیکی با کاربردهای بسیار زیاد است. در این مقاله به طور کامل با بست های فلزی، جنس، انواع و کاربردهای آن آشنا می شوید.

بست های فلزی انواع متفاوتی دارند که به خصوص در صنعت ساختمان سازی بسیار پرکاربرد هستند. کاربرد اصلی این بست های فلزی، نگه داشتن اجسام از حرکت است و از انحراف و حرکت آن ها جلوگیری می کند. یعنی این بست های فلزی یک یا چند جسم را در یک وضعیت خاص نگه می دارند. این وضعیت می تواند ثابت و بدون حرکت یا درحال حرکت باشد به طور کلی حرکت پس از استفاده از بست، حرکت تحت کنترل قرار می گیرد.

این بست های فلزی چون کاربردهای بسیار متنوع و زیادی دارند باید از زنگ زدن محافظت شوند بنابراین از جنس روی، فولاد زنگ نزن، آلومینیوم، ورق های گالوانیزه و مسی که میتواند با روکش یا بدون آن باشد ساخته شوند. همچنین این بست ها در انواع سایز های مختلف در بازار عرضه می شوند.

بست تسمه ای

مزایای استفاده از بست شلنگ
احتمال نشت کاهش پیدا می کند.
چون جنس های مختلفی دارد می توانید با توجه به نوع کاربری و فضایی که از آن استفاده می کنید مدل مناسب را انتخاب کنید.
این بست ها چون پهنای مناسبی دارند، فشار را در تمامی قست های شلنگ یکسان پخش می کنند و لرزش، ارتعاش، پارگی یا فرورفتگی به وجود نمی آید.
شلنگ به طور کامل و محکم به منبع متصل می شود و امکان جدایی ندارد به همین دلیل امنیت کار بسیار بالا می رود.
چون از لحاظ ظاهری انواع مختلفی دارند، به راحتی می توانید برای انواع کاربردها از آن ها استفاده کنید یعنی هم در استفاده های عمومی و هم صنایع کاربرد دارند.
به علت قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، تهیه کردن بست ها کار دشواری نیست.
قسمت داخلی بست ها، سطح صاف و بدون فرورفتگی و برامدگی دارد که امکان آسیب رساندن به شلنگ ها را از بین ببرد و نشتی به وجود نیاید.
استفاده، بستن و باز کردن این بست ها به آموزش خاصی نیاز ندارد و بسار ساده و آسان انجام می شود. فقط باید دقت داشته باشید که به شلنگ آسیبی وارد نکنید.

بوسهچشمکمتعجب

خرید بست تسمه ای
از بست های هیدرولیک برای وصل کردن بسیار محکم لوله و شلنگ استفاده می کنند. این نوع بست نسبت به بقیه انواع نقش مهمی دارد. از جمله اینکه شوک را جذب می کند، لرزش و ارتعاش و به همین ترتیب سر و صدا را کاهش می دهد. بست های فشار قوی هیدرولیک، در شلنگ های فشار قوی سوخت و روغن مورد استفاده قرار میگیرند.
قیمت بست تسمه ای
برای اطلاع از قیمت به وبسای کندوهیدرولیک مراجعه نموده و با کارشناسان ما تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ هیدرولیک نخ دار
شنبه 20 آذر 1400 ساعت 15:32 | بازدید : 4 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ هیدرولیک نخ دار
شیلنگ هیدرولیک نخ دار شیلنگی است که از نخهای تابیده , مارپیچ و یا مصنوعات بر پایه نخ مستحکم شده باشد که روی لوله داخلی بافته می شود. معمولا شیلنگ هیدرولیک نخدار از یک یا دولایه نخ ( منجید ) و یا یک تا شش لایه نخ بافته تولید می شود و وظیفه اصلی این لایه ها تحمل فشار داخل شیلنگ هیدرولیک می باشد .
شیلنگ هیدرولیک نخدار بر اساس نوع سیالی که در خود جا بجا می کند و بازده دمایی وفشار کاری دسته بندی می شوند.
احتیاج جهت جایگزینی شلنگ­ها در ماشین­هایی با ساز و کار هیدرولیکی بسیار رخ می دهد. تولید و ساخت شلنگ های هیدرولیکی یک نوع تجارت بزرگ و پررقابت بحساب می آید و بسیاری درگیر آن هستند. پس اگر شما مالک یا مسئول دستگاه­های هیدرولیکی هستید، این­که شلنگ­های شما از کجا آمده­ اند، چگونه ساخته شده یا تمیز شده یا نگهداری می­شوند، قبل از این­که روی دستگاه بسته شوند، قطعا برای شما مهم است. زمان ساخت یک شلنگ هیدرولیک یا هنگام بریدن شیلنگ هیدرولیک، آلودگی­های ناشی از ذرات سیم داخلی ذرات ابزار برش و ذرات لاستیک وارد شیلنگ می­شوند.
حال می شود با روش­هایی ورود این آلودگی­ها را کاهش داد. استفاده از روش برش تر به جای روش خشک، دمیدن هوای تمیز به داخل شیلنگ در طول برش یا مکش آلودگی­ها در زمان برش از این جمله هستند. دو روش آخری برای طول­های زیاد شیلنگ یا در کارگاه­های سیار چندان موثر نیستند.

شیلنگ هیدرولیک نخ دار

خرید شیلنگ هیدرولیک نخ دار
میزان کیفیت شیلنگ های هیدرولیکی بتنهایی نمی تواند معنا و مفهومی پیدا کند، شیلنگ های هیدرولیک زمانی قطعه ی مهمی محسوب می شوئ که بهمراه اتصالات سر آن در سیستم های هیدرولیک بکار گرفته شوند.
کثیفی به مرور زمان در سیستم های هیدرولیک یکی از مشکلات بنیادی بشمار می رود. بر همین اساس در سیستم های هیدرولیکی پیش از که ذراتی با توجه به سطح مقطع شیلنگ ها در آن جمع و فشرده شوند میبایست مرتفع شوند.

شیلنگ های صنعتی وظیفه ی انتقال سیالات را مانند شیلنگ های هیدرولیکی بر عهده دارند اما یک تفاوت میان این دو نوع شیلنگ وجود دارد اینست که شیلنگ های صنعتی فشار کم تری را میتوانند تحمل کنند .بکارگیری از شیلنگ های صنعتی میتواند کمک بسیار زیادی به صنایع مختلف کند است و سبب تسریع در انجام امور گردد.لبخندمرددزبان درازی

قیمت شیلنگ هیدرولیک نخ دار

برای اطلاع از قیمت به وبسایت کندوهیدرولیک مراجعه نموده و با کارسناسان ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: شیلنگ هیدرولیک نخ دار ، خرید شیلنگ هیدرولیک نخ دار ، قیمت شیلنگ هیدرولیک نخ دار ، شیلنگ هیدرولیک ، شلنگ هیدرولیک نخ دار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ
چهار شنبه 17 آذر 1400 ساعت 19:39 | بازدید : 3 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ
شیلنگ یک لوله توخالی انعطاف پذیر است که برای انتقال مایعات از یک مکان به مکان دیگر طراحی شده است. شکل یک شلنگ معمولاً دارای مقطع دایره ای استوانه ای است. از آنجا که شیلنگ ها کاربردهای متنوع خانگی و صنعتی دارند، برای دستیابی به مقاومت در برابر فشار بهتر، می توان شیلنگ ها را با الیاف یا یک سیم فولادی تقویت کرد. طراحی شیلنگ بر اساس ترکیبی از کاربرد و عملکرد است. عواملی که در طراحی شیلنگ تاثیرگذار است عبارتند از اندازه، درجه فشار، وزن، طول، شیلنگ مستقیم و سازگاری شیمیایی. جنس مواد به کار رفته در شیلنگ ها، بیشتر از نایلون، پلی اورتان، پلی اتیلن، پی وی سی و لاستیک های مصنوعی یا طبیعی، بر اساس محیط و درجه فشار مورد نیاز استفاده می شود.

شیلنگ

شیلنگ تقویت شده چیست؟
در برخی موارد برای اینکه مقاومت در برابر فشار شیلنگ را افزایش دهیم، آن را با الیاف یا سیم فولادی تقویت می کنیم. در این روش علاوه بر افزایش مقاومت، استحکام شیلنگ نیز افزایش میابد.

کاربردهای شیلنگ
از شیلنگ ها می توان برای انتقال آب یا سایر مایعات و انتقال هوا یا گازهای دیگر استفاده کرد. به طور معمول از گیره ها، شاخه ها و نازل ها برای کنترل جریان مایعات استفاده می شود. از جمله کاربردهای شیلنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از شلنگ آب باغبانی برای آبیاری گیاهان و درختان در باغ یا انتقال آب به آب پاش به همین منظور استفاده می شود.

از یک شلنگ سخت برای آبیاری محصولات کشاورزی در آبیاری قطره ای استفاده می شود.

آتش نشانان برای انتقال آب به محل آتش سوزی از شلنگ آتش نشانی استفاده می کنند.

از شیلنگ های هوا در غواصی زیر آب برای حمل هوا از مخازن هوا استفاده می شود.

استفاده های صنعتی برای کار با ماشین آلات پنوماتیک و ابزارهای میز کار مانند درایورهای پیچ پنوماتیک، آسیاب، منگنه و …

خندهزبان درازیچشمک

در شیمی و پزشکی، از شلنگ سیلیکونی برای انتقال مواد شیمیایی مایع یا گازها استفاده می شود.

در صنعت روغن از شیلنگ فشار قوی برای جابجایی مایعات تحت فشار زیاد استفاده می شود.

از شیلنگ ها در سیستم های ترمز هوا استفاده می شود. این شامل موارد زیر است:

شیلنگ ترمز هوایی راه آهن که بین لوکوموتیو و واگن های راه آهن استفاده می شود

شیلنگ ترمز بادی کامیون که بین تراکتور و نیمه تریلر استفاده می شود

از شیلنگ های خودرو در اتومبیل برای جابجایی مایعات به منظور استفاده در خنک سازی ، روغن کاری و / یا هیدرولیک استفاده می شود.

خرید شیلنگ
امروزه شیلنگ ها نقش اساسی در زندگی روزمره ما ایفا می کنند؛ از مصارف خانگی مانند استفاده از شیلنگ برای شستشوی یک مکان گرفته تا مصارف صنعتی مانند استفاده از شیلنگ در سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک، گویای اهمیت وجود شیلنگ هستند. انتخاب شیلنگ مورد نیاز برای کاربردهای متفاوت از اهمیت بسیاری برخوردار ات؛ درصورتی که اطلاعات لازم را برای انتخاب شیلنگ مناسب نداشته باشید، دچار خسارت و خرابی دستگاه شده و منجر به صرف هزینه و زمان بیشتری خواهید شد.

قیمت شیلنگ

برای اطلاع از قیمت انواع شیلنگ به وبسایت ما مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: شیلنگ ، خرید شیلنگ ، قیمت شیلنگ ، شلنگ ، قیمت شلنگ ، خرید شلنگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ پنوماتیکی
شنبه 13 آذر 1400 ساعت 22:17 | بازدید : 2 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ پنوماتیکی
استفاده از قدرت سیال به دو شاخه اصلی هیدرولیک و پنوماتیک تقسیم می شود. از پنوماتیک در مواردی که نیروهای نسبتا پایین (حدود یک تن) و سرعت های حرکتی بالا مورد نیاز باشد، استفاده می کنند؛ در صورتی که کاربردهای سیستم های هیدرولیک غالبا در مواردی است که سرعت های کنترل شده دقیق و قدرت های بالا مورد نظر باشد (مانند جک های هیدرولیک، ترمز، فرمان هیدرولیک و...).

ابزار و دستگاه های پنوماتیک جزء مهمی در صنایع مختلف بوده که بدون آنها بسیاری از فرآیندهای صنعتی انجام نمی پذیرند. در این تجهیزات عنصر مهم انرژی گاز فشرده بوده که با کاهش حجم آن فشار افزایش یافته و می بایست در دستگاه ها و ابزارها به جریان بیفتد. این انتقال گاز نیازمند ابزاری است که به صورت ایمن و مناسب هوا را جابجا کند و بهترین انتخاب شیلنگ پنوماتیکی بوده که سیالات را با حداقل اصطکاک و نیروی مقاوم منتقل می کند. اجزای سیستم های پنوماتیکی اغلب به صورت مستقیم از طریق شیلنگ های پنوماتیکی به خط لوله انتقال هوا متصل می شوند اما برخی از مواقع لازم است که شیلنگ های پنوماتیکی مقاوم سازی شوند تا طول عمر بیشتری پیدا کنند. با توجه به تنوع ابعاد و انواع گوناگون شیرها، می بایست در انتخاب شیلنگ پنوماتیکی مناسب دقت کافی بکار گرفته شود. توضیح اینکه برای اتصال مستقیم شیلنگ و لوله ها، تجهیزات و قطعات و همچنین سایر اتصالات از رابط پنوماتیک استفاده می شود. این اتصالات برای کمک به عملکرد لوله ها و شیلنگ ها، در ارتباط بین قسمت های مختلف تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند.

شیلنگ پنوماتیک

انواع شیلنگ های پنوماتیک:
شیلنگ پلی اورتان (POLYURETHANE / PU)
این شیلنگ ها در مقابل سایش و پیچ خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. همچنین به علت انعطاف پذیری بالا قابلیت نصب در فضاهای کوچک را دارند. فشار ترکیدگی این شیلنگ ها ۱۰ بار و دمای کاری آنها نیز تا ۸۰ درجه سانتیگراد در نظر گرفته می شود. این شیلنگ ها در قطرهای خارجی ۴ تا ۱۶ میلی متر موجود هستند. علاوه بر اینکه در این شیلنگ ها سیال به راحتی جاری می شود، در اغلب موارد ضد حریق نیز هستند.


شیلنگ پلی آمید (POLYAMIDE / PA)
شیلنگ های پلی آمیدی همان شیلنگ های نایلونی هستند (شیلنگ پنوماتیک شفاف)؛ سبک، مستحکم و دارای قطر ثابت با شعاع خمش مناسب. میزان مقاومت خستگی این شیلنگ ها قابل توجه است و به همین علت تحمل فشار بیشتری نسبت به سایر شیلنگ ها دارند. از دیگر مزایای شیلنگ های پلی آمیدی (شیلنگ های نایلونی) می توان به جذب رطوبت بسیار پایین آن اشاره نمود.

شیلنگ پلی اتیلن (POLYETHYLENE / PE)
این شیلنگ ها از انعطاف نسبتا خوبی برخوردارند و همچنین مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی با خلوص نسبتا پایین دارند و نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

خندهچشمک

شیلنگ پی وی سی (POLYVINYLCHLORIDE / PVC)
پلی وینیل کلراید که جزء ارزشمندترین محصولات صنایع پتروشیمی است، در ساخت شیلنگ های پنوماتیکی نیز استفاده می شود. شیلنگ های PVC نیز سبک و انعطاف پذیر هستند. شیلنگ های پی وی سی دارای قابلیت استریلیزه پی در پی را دارند، بدون اینکه آسیبی ببینند. این شیلنگ ها قیمت کمی دارند و به دلیل در دسترس بودن انتخاب مناسبی هستند.

شیلنگ پلی پروپیلن (POLYPROPYLENE / PP)
این شیلنگ های پنوماتیکی از سایر شیلنگ ها سبک تر بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و مواد شیمیایی دارند. همچنین سختی سطحی مناسب و انعطاف پذیری بسیار کمی دارند که از آنها انتخابی مناسب برای شرایط سخت می سازد به همین دلیل می توان در سیستم هایی با ارتعاش زیاد و فشار بالا از این شیلنگ ها استفاده نمود.

همچنین " کوپلینگ های پنوماتیک " یک اتصال هستند که برای اتصال سریع، ایجاد و یا شکستن خطوط انتقال هوا استفاده می شوند.

خرید شیلنگ پنوماتیک
از شیلنگ های پنوماتیکی در زمینه های تخصصی سیستم های بادی بهره می گیرند (انواع شیلنگ بادی)، این نوع از تولیدات با توجه به نوع مواد اولیه دارای تنوع می باشند. از مهمترین مواد اولیه هایی که در ساخت شیلنگ های پنوماتیک استفاده می شود، سه ماده پلی اورتان، پلی آمید و پلی اتیلن است. مزایای سیستم های پنوماتیک می توان به طراحی ساده، دقت کنترل، انعطاف پذیری، قابلیت افزایش نیرو و راندمان بالا اشاره نمود.

از اولین معیارهای انتخاب شیلنگهای پنوماتیکی، می توان به ساخت شیلنگ اشاره نمود. لوله ها و شیلنگ هایی که برای انتقال هوا استفاده می شود، بنا به شرایط استفاده، ممکن است تنها از یک ماده ساخته شوند یا از قسمت داخلی، به کمک الیاف نساجی، مقاوم سازی شوند. شیلنگ های پنوماتیکی و یا نیوماتیکی، اغلب با یک یا چند لایه الیاف مقاوم از داخل و توسط یک پوشش محافظ از خارج مقاوم سازی می شوند.

قیمت شلنگ پنوماتیک

برای اطلاع از قیمت انواع شیلنگ پنوماتیک به وبسایت کندوهیدرولیک مراجعه نمایید.

 


:: برچسب‌ها: شیلنگ پنوماتیک ، لوله پنوماتیک ، خرید شیلنگ پنوماتیک ، خرید لوله پنوماتیک ، شلنگ پنوماتیک، شیلنگ پنوماتیکی ، خرید شیلنگ پنوماتیکی ، قیمت شیلنگ پنوماتیکی ، ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرطومی هواکشی فنر فلزی
چهار شنبه 10 آذر 1400 ساعت 14:12 | بازدید : 5 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

خرطومی هواکشی فنر فلزی

ساختار لوله خرطومی فنر استخوانی متشکل از یک شلنگ PVCبا فنری از جنس غیر فلزی (PVCفشرده و مقاوم) که دارای انعطاف بالایی است می باشد.

لوله خرطومی فنر استخوانی دارای رنگ شفاف است و مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما دارد. رنگ شفاف لوله خرطومی فنر استخوانی این امکان را به مصرف کننده می دهد که در زمان عملیات، توانایی چکاپ و بازرسی داخل آن را داشته باشد.

سطح داخلی لوله خرطومی فنر استخوانی بسیار صاف و صیقلی می باشد و هنگام مکش هیچ مانعی برای مواد مورد مکش وجود ندارد. از محاسن لوله خرطومی فنر استخوانی شعاع خم پایین و مقاومت بالای آن در برابر فشار منفی می باشد.

لوله خرطومی فنر استخوانی از قطر های ۱ تا ۸ اینچ تولید و در شاخه های ۱۰ متری بسته بندی شده و سپس به بازار ارایه می گردد.

بازه ی دمایی مقاومت لوله خرطومی فنر استخوانی بین ۲۰- تا ۸۰+ درجه سانتیگراد می باشد.

لازم به ذکر است که لوله خرطومی فنر استخوانی در برابر فشارهای بالا بسیار مقاوم است.

از دیگر ویژگی های این محصول، وزن سبک و انعطاف پذیری بالای آن می باشد.

بوسهخندهزبان درازی

یکی از عواملی که باعث جلوگیری از استهلاک زود هنگام لوله خرطومی فنر استخوانی می شود، صاف و صیقلی بودن سطح داخلی آن است.

لوله خرطومی فنر استخوانی دارای ساختار ایستا و قالب مستقل می باشد که همین موضوع باعث جلوگیری از پیچ خوردگی لوله خرطومی فنر استخوانی در طول های بالا می شود.

ساختار لوله خرطومی فنر استخوانی به گونه ایست که در برابر جمع شدگی و انقباض طولی به شدت مقاوم بوده و هنگام مکش با فشار های متفاوت دچار جمع شدگی نخواهد شد.

لوله خرطومی فنر استخوانی در برابر اشعه ی UV نیز مقاوم است.

از آنجا که در زمان مکش، مواد شیمیایی از داخل این محصول عبور میکند، با توجه به ساختار مقاوم آن، هیچ تغییری در شکل آن به وجود نمی آید.

ماهیت PVCکه تشکیل دهنده ی ساختلر لوله خرطومی فنر استخوانی می باشداز جذب هرگونه رطوبت و آب جلوگیری می کند.

از جمله مزایای دیگر این محصول جلوگیری از رشد باکتری و کپک در ساختار لوله خرطومی فنر استخوانی است.

از لوله خرطومی فنر استخوانی در صنایع چوب، کشاورزی، نفت و پتروشیمی، معدن، صنایع بهداشتی، انتقال و تخلیه مایعات، پودر، اسیدهای رقیق، بذرهای کشاورزی، ذرات فوم، خاک اره و …. می توان بهره گرفت.

خرطومی هواکشی فنر فلزی

خرید خرطومی هواکشی فنر فلزی
از آنجا که لوله خرطومی فنر استخوانی بسیار سبک و انعطاف پذیر است، نصب آن نیز به راحتی و با کمک یک یا دو نفر نیروی فنی امکان پذیر خواهد بود و نیازی به استفاده از نیروی نصاب حرفه ای و صرف هزینه های گزاف نمی باشد.

انواع دیگر لوله خرطومی غالباً در شاخه های ۶ متری به بازار عرضه می شوند، در نتیجه لوله خرطومی فنر استخوانی با طول ۱۰ متر بسیار پر کاربرد تر از انواع دیگر می باشد.

این محصول به دلیل انعطاف بالا به راحتی در پیچ و خم ها قابلیت؟نصب خواهد داشت.

حمل و جابجایی و نصب لوله خرطومی فنر استخوانی به دلیل وزن مناسب آن در زمین یا ارتفاع به راحتی و سهولت انجام پذیر است.
قیمت خرطومی هواکشی فنر فلزی

برای اطلاع از قیمت به وبسایت کندوهیدرولیک مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: خرطومی هواکشی فنر فلزی ، خرید خرطومی هواکشی فنر فلزی ، قیمت خرطومی هواکشی فنر فلزی ، خرطومی هواکشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیلنگ پنوماتیک
چهار شنبه 3 آذر 1400 ساعت 22:44 | بازدید : 13 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

کاربرد شیلنگ پنوماتیک
این شیلنگ برای انتقال هوا ، آب ، روغن و مواد صنعتی استفاده می شود.

جنس این شیلنگ از پلی اورتان در رنگ نارنجی تولید می شوند.

شیلنگ پنوماتیک IMC کاربرد صنعتی داشته و ترجیحا بابت مصارف پنوماتیکی استفاده می شود.

این سایز یعنی ۶ * ۴ یکی دیگر از کوچکترین سایز های تولیدی شرکت LMC بوده و مصرف فوق العاده بالای دارد.

فشار کاری این شیلنگ ها حد اکثر بین ۲۰ تا ۳۰ بار طراحی شده است.

و دمای قابل استفاده این شیلنگ بین صفر تا ۶۰ درجه سانتی گراد می باشد.

کاربرد این شیلنگ در دستگاه های پنوماتیک ، بادی ، کمپرسور ها ، صنعت خودرو ، خدمات پنوماتیک ، جک های پنوماتیک و… می باشد.

انواع شیلنگ پنوماتیک
شیلنگ پلی اورتان:
شیلنگ پلی اورتان در مقابل گرما، فرسایش، پارگی و پیچ خوردگی مقاومت بلایی دارد همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد که به همین علت در فضاهای کوچک به راحتی نصب می شود. این شیلنگ ها در قطر های 4 تا 16 میلی متری موجود هستند.

شیلنگ پلی اتیلن:
این نوع شیلنگ ها انعطاف خوبی دارند و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی با خلوص حدودا پایین و اسیدیته کم دارند. این شیلنگ ها مقرون به صرفه نیز هستند.

شیلنگ پلی آمید:
این شیلنگ ها نایلونی هستند همان شیلنگ های پنوماتیک شفاف که بسیار سبک، محکم و دارای جذب رطوبت بالا هستند. تحمل فشار بالا (تا 20 برابر) نیز دارند. این شیلنگ ها در صنعت خودروسازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

شیلنگ پی وی سی:
این شیلنگ ها قابلیت استرلیزه مداوم بدون اینکه آسیب ببینند را دارند. بسیار سبک و انعطاف پذیرند و از لحاظ هزینه کاملا مقرون به صرفه هستند.

شیلنگ پلی پروپیلن:
این نوع شیلنگ از سایر شیلنگ ها سبک تر است و دارای مقاومت بالا در برابر حرارت مواد شیمیایی هستند. با این وجود که این شیلنگ ها انعطاف پذیری کمی دارند اما بهترین انتخاب برای سیستم هایی با ارتعاش زیاد و فشار بالا هستند.

بوسهزبان درازیمتعجب

مشخصات کلی شیلنگ پنوماتیک

مشخصات کلی سایز و اینچشیلنگ پلی اورتان ۶ * ۴ نارنجی LMCسایز (میلی متر)۶ * ۴تنوع رنگینارنجیکشور تولید کنندهچینمارک محصولLMCجنس محصولپلی اورتانبیشترین موارد استفادهپنوماتیکتحمل حرارتتقریبا ۶۰ درجه سانتی گرادتحمل بار ( تحمل فشار )۲۰ تا ۳۰ بارمتراژ۲۰۰ مترحداقل سفارش این محصول در فروشگاه بازاریبه صورت کلاف ۲۰۰ متریسایز خارجی شیلنگ۶ میلیمترسایز داخلی شیلنگ۴ میلیمترضخامت گوشته۱ میلیمتر

سایز شیلنگ پنوماتیک

۱- شیلنگهای هیدرولیک یک لا سیم R1 از سایز ” ۴/۱ الی “۲
۲- شیلنگهای هیدرولیک دو لا سیم R2 از سایز” ۴/۱ الی” ۲
۳- شیلنگهای هیدرولیک چهار لا سیم ۴SH سایز” ۴ /۳،” ۱،” ۴/۱-۱
۴- شیلنگهای کمنزی R5 سایز” ۸/۷
۵- “شیلنگهای نخدار روغن R6 از سایز “۴/۱ الی” ۴
۶- شیلنگهای هواروبانداژ از سایز “۴/۱ الی” ۴
۷- شیلنگهای پنوماتیک (رنگی وشفاف ) سایز ۴ الی ۱۶
۸- شیلنگهای هوا رو صاف از سایز” ۴ /۱ الی “۲/۱
۹- شیلنگهای ناجین از سایز ۳ الی ۱۸
۱۰- شیلنگهای آبنمافنردار از سایز” ۲/۱ الی” ۶

فروش شیلنگ پنوماتیکی
با توجه به نوسانات بازار جهت خرید و اطلاع از قیمت به روز شیلنگ با کارشناسان واحد فروش کندوهیدرولیک تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: شیلنگ پنوماتیک ، لوله پنوماتیک ، خرید شیلنگ پنوماتیک ، خرید لوله پنوماتیک ، شلنگ پنوماتیک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرطومی برق معمولی
دو شنبه 1 آذر 1400 ساعت 22:5 | بازدید : 14 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

خرطومی برق معمولی

لوله خرطومی از جمله پر مصرف ترین انواع لوله ها است که به منظور برق کشی در انواع سازه ها به کار می رود. برق کشی یکی از امور ضروری در ساخت ساختمان است که اجرای آن باید بر اساس استاندارهای لازم ایمنی صورت گیرد. سیم های برق هادی هستند و جریان برق را از خود عبور می دهند، از این رو باید در پوشش های مناسب و عایق نگهداری شوند تا دچار آسیب و یا منجر به برق گرفتگی ساکنین نشوند.

در صنعت لوله کشی برق ساختمان لوله های متعددی برای هدایت سیم های برق ساخته می شوند، از جمله لوله فولادی گالوانیزه گرم، لوله فولادی گالوانیزه سرد، لوله پی وی سی، لوله پلی اتیلن و لوله پلی آمید که هر کدام قابلیت های منحصر بفرد خود را دارند. در ساخت لوله خرطومی به عنوان پر مصرف ترین لوله های برق، از گرانول پی وی سی به همراه مواد دیگر استفاده می شود. در تولید لوله خرطومی انواع استاندارهای لازم توسط تولیدکنندگان این محصول رعایت می شود، به همین دلیل این لوله ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای لوله کشی برق ساختمان استفاده می شوند.

پیمانکاران ساختمان و افرادی که در حوزه برق کشی مشغول به فعالیت هستند تا حد ممکن سعی می کنند از تجهیزات و ابزارهای استاندارد و با کیفیت در پروژه های خود استفاده کنند تا علاوه بر تامین ایمنی لازم برای ساختمان، عمر مفید آن را افزایش دهند. لوله برق نقش بسیار مهمی در محافظت از سیم های برق ایفا کرده و آن ها را در برابر عوامل مختلف و ضربه، ایمن می نمایند.

لوله خرطومی برق معمولی

ویژگی ها و مزایا لوله خرطومی

  • لوله های خرطومی از جمله مصالح و تجهیزات ساختمانی هستند که به علت ویژگی های منحصر بفرد و مزایا ویژه، جایگاه اساسی در صنعت لوله کشی برق ساختمان به خود اختصاص داده اند.
  • این لوله ها منجر به صرفه جویی در اجرای پروژه ها و کاهش تلفات انسانی می شوند و به دلیل کیفیت بالا، عمر طولانی در ساختمان خواهند داشت.
  • لوله خرطومی در سایزهای مختلف برای استفاده به شکل توکار و روکار استفاده می شود و محافظ خوبی برای سیم های برق به شمار می آید.
  • لوله هایی که با روکش PVC پوشیده شده اند قابل استفاده در محیط های بیرون ساختمان هستند، زیرا مقاومت آنها در برابر عوامل محیطی بالاست و آسیبی به کابل های برق وارد نمی کنند.
  • لوله های خرطومی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و بدنه آنها نرم است. این لوله ها را می توان به راحتی در پیچ و خم های دیوار بدون ترک خوردگی و شکستگی استفاده کرد.
  • وزن لوله خرطومی بسیار سبک است و بار اضافی بر ساختمان وارد نمی کند. علاوه بر آن لوله کشی برق ساختمان با این لوله بسیار سریع و آسان اجرا می شود و پروژه در زمان کوتاهی به اتمام می رسد.
  • این لوله ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه هستند و خرید و نصب آن ها هزینه بالایی در بر نخواهد داشت.
  • سطح داخلی لوله خرطومی صیقلی و صاف است و هیچ آسیبی به سیم های برق وارد نمی شود.
  • لوله برق خرطومی در سایزها و قطرهای مختلف ساخته می شود و مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود اقدام به خرید آن نمایند.
  • این نوع لوله یک عایق ایده آل برای سیم های حاوی جریان الکتریکی است.
  • لوله های انعطاف پذیر خرطومی، کابل های برق را در برابر عواملی نظیر رطوبت، باران، گرد و غبار و مواد شیمیایی محافظت می نمایند.
  • لوله خرطومی نسوز یک لوله بسیار مناسب با مقاومت بالا در برابر خطر اتصال کابل های برق و یا آتش سوزی ناشی از آن است.
  • لوله خرطومی را می توان برای برق کشی منازل مسکونی، ساختمان های اداری، تجاری، تفریحی و صنعتی استفاده نمود.

بوسهزبان درازی
خرید خرطومی برق معمولی
ما در این نوشته از ساختمانچی به بررسی نوعی لوله پرداختیم که به نام لوله خرطومی معروف می باشد. همانطور که گفتیم این لوله ها انواع و جنس های مختلفی دارند و در صنایع مختلفی چون صنعت ساختمان و کشاورزی به میزان زیاد مورد استفاده قرار می گیرند.

امیدواریم این مطلب هر آنچه که در مورد لوله های خرطومی به آن نیاز داشتید را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده باشد.

قیمت خرطومی برق معمولی

برای اطلاع از قیمت انواع شیلنگ های خرطومی به وبسایت کندوهیدرولیک مراجعه نمایید.

 


:: برچسب‌ها: خرطومی برق معمولی ، لوله خرطومی برق معمولی ، شیلنگ خرطومی برق معمولی ، خرید خرطومی برق معمولی ، خرید لوله خرطومی برق معمولی ، قیمت خرطومی برق معمولی ، قیمت لوله خرطومی برق معمولی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0